Attaya gidiyorum dönücem

Tüm yorgunluğuma rağmen çok güzel bir gündü aslında.

Evet bu oldukça iyi bir giriş cümlesi oldu. Neredeyse "Bir kitap okudum hayatım değişti." kadar iyi bir giriş cümlesi, yok canım şaka yapıyorum ama ciddiye de alabilirsiniz.

Herkesin bildiği gibi bugün YGS sınavı vardı, birkaç çok sevdiğim arkadaşım ve iki kuzenim girdi bu sınava. Tabii hazır herkes sınava giriyor diye bizim dershane de sabah sınav yapıp öğleden sonraki dersleri iptal etti. Zaten böyle yapacaklarını daha önceden haber vermişlerdi, ben de sınavdan çıktıktan sonra Eliş'le buluşup onunla takıldım, gerçekten dolu dolu ama uzaktan bakınca bomboş bir gün geçirdim, yürümekten bacaklarım ağrıdı, gülmekten fotoğraflarda hep hep çirkin çıktım. Böyle günleri daha sık yaşamam lazım belki de. Şehrin hiç dolaşmadığım sokaklarına gire çıka "Şimdi bu sokaktan gidelim", "Gölgeden dönelim", "Aaa kedi!", "*buraya çok ciddi bir cümle* Buranın kedileri ne kadar da kocaman! *konuya kaldığı yerden devam*", "Gel evlenelim buradan ev tutalım" gibi cümleleri art arda dizmek benim için tabii ki de çok eğlenceliydi. Tabii yanımdan geçen çocuk ben kediye hayranlıkla bakarken (çünkü çok güzel ve bembeyaz kediydi) "Hiç kedi görmedin mi?" gibi bir cümle kurmasaydı da olurdu ama çocuk da haklı bir yere kadar. Şehrin bir ucundan bir ucuna gidip gelmek en sevdiğim şey galiba, naparsın tüm güzel şeyler öteki uca toplanmış durumda. Peki benim yaşadığım tarafta ne var? Uçsuz bucaksız siteler! Bir de nikah sarayı yapıyorlar, artık canım sıkılırsa gider iki çeyrek altın takar dönerim eve.

Aslında günlerim çok dingil geçiyor, hiç yazılı haftasına girecek gibi değilim. Zaten yarın sabahtan çarşamba akşama kadar İstanbul'da olacağım okul gezisi maksadıyla, nasıl bir gezi olacağı hakkında hiçbir fikrim yok ama bugün çok sevmiş olsam da bu şehirden uzaklaşacak olmak bana büyük ikramiye hissi veriyor, deniz kokusu duymak için sabırsızlanıyorum.

Doğum günüme iki hafta kala kendime doğum günü hediyeleri kaporalamaya başladım bile. Zaten dershaneden %80 indirim kazandığım için annemin bana oldukça yüklü bir borcu vardı, onun yerine bana telefon alacak. Ozan da benim için şarkı kaydedecek. Ben bir Pinhani bir de Teoman istediğimi söyledim ama Teoman söylemeye sesi yetmezmiş. Sonra bana kalamam arkadaş'dan 10 saniyelik bir bukle okudu, ben de ona mini mini bir kuş performansı sergiledim. Dediğine göre ses kayıt cihazı benim sesimi güzelleştirmiş ama onunkini kötüleştirmiş. "Eh" diyor insan, "bu senin kötü sesinse ben niye 120 kere dinledim?" (rakamlarla oynanmamıştır). Tabii tam olarak öyle demedim ama 120 kere dinlediğimi söyledim. O da sesinin seksiliğinden kaynaklanabileceğini ileri sürdü. Eriyoruz arkadaşlar! Haydi hep beraber! ("Kim bu Ozan?" gibi sesler duymaz gibiyim. Olsun, ben yine de açıklayayım. Arkadaşın adı Ozan'la olmamakla beraber Ozan'la uzaktan yakından alakası da yok. Ama biz ona bundan böyle Ozan diyeceğiz. Zaten ayda yılda bir konuşuyoruz. Zaten ben konuşmasam insanlar benle hiç konuşmayacak. Ama olsun ya, seviyorum insanları.)

Aslında ses kaydı da koyacaktım ama html kodu düzgün çıkmadı filan, o yüzden onu boşverip şarkımızı dinliyoruz, sonra da kalkıp İstanbul'a gitmek için hazırlanıyoruz.

Ses kayıtlarını İstanbul dönüşü, en olmadı doğum günümden sonra atmayı planlıyorum.

Bana iyi geziler size çok çok güzel haftalar~


Gezi Sonrası Edit: Ozan filan bir şeyler dedim de, Atakan adımı söyleme Ozan yaz demişti. Şimdi diyeyim yok Ozan mozan, Ata yazabiliyormuşuz, aynen devam

8 yorum:

  1. heeey iyi yolculuklar ve neşeli doğum günü dilerim. anlat sona olur mu gelince bana da haber ver ama olur mu lütfeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döndüm kii~ Ama dinlenmem gerek, yine de en kısa zamanda gezi yazımı yazıcam ^.^

      Sil
  2. Yorgun ve güzel geçen bir gün. En sevdiğim. ;)

    Biliyor musun ben okul hayatım boyunca dersaneye gitmedim. Hep merak etmişimdir dersane hayatını aslında. :)

    Ses kayıt cihazı sesi mi güzelleştiriyormuş. O zaman bizim eve hemen bir ses kayıt cihazı alıyoruz. ;)

    Seksi sesli Ata görünümlü Ozan'a sevgilerimi ilet lütfen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortaokulda güzel oluyor da lisede dershaneyi pek etkin kullanamıyorum ben, bir ayrıcalığı olmuyor :)

      Hepsi değil, mesela telefondan kaydedince kötü ama mp4'le kaydedince güzel oluyor sesim, ben de şaşırıyorum :)

      Mesajını gösterdim ona :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~