Ben gelsem buralara

Bir haftadır bloguma yazı yazmayınca kendimi evladını ortada koymuş anne gibi hissettim, blogum bensiz ne yapar diye düşündüm, aslında çok yazasım vardı da yazamadım. Bir de eski sevgilim "Niye blog yazmıyorsun?" diye sorunca iyice heveslendim, sabah yazacaktım ama onun yerine Candy Crash Saga ve Pepper Panic Saga oynadım, şimdi de eski sevgilim mesaj atmıyor ben de dedim bari blog yazayım. (Bu whatsapp da iyice garip bir şey oldu, millet beni engelledi mi yoksa sadece son görülme özelliklerini mi kapattı anlayamıyorum.)

Aslında iki gündür her şey korkulacak derecede iyi gidiyor, hatta iki buçuk gündür her şey iyi gidiyor. Gülşen hocanın kısırının güzel olması, dün ilk defa giydiğim kıyafetlerin üstüme olması, bugün aceleyle hazırlanmama rağmen yine kötü görünmemek gibi. Hayat hep böyle pembe olmuyor. Keşke olsa ama olmuyor.

Ve size çok iyi haberlerim var! En son yazımda kötü rüyalar gördüğümü söylemiştim, hep psikolojik açıdan korkutucu rüyalar görüyordum ama bu geçti. Tamam, hala salak rüyalar görüyorum ama hiç yoktan "psikolojisi bozulmuş bunun" denilebilecek kadar salak değiller. (Bu sabah gördüğüm rüyada nişanlanıyordum ve nişanlandığım adamla aynı evde kalmaya başlıyorduk, aslında onunla evlenmek istemiyordum çünkü eski sevgilimi seviyordum ama ayıp olur diye adamı da terk edemiyordum. Hem insan kendine gelinlik alsın diye 1450 TL gelinlikçi kuponu veren adamı nasıl terk eder ki? Elalem ne der!) (Not: Rakamlar gerçekleriyle birebir.) (En kötü rüyamız böyle olsun derdim ama iyi bir rüya olarak anlattığım şey buysa kötüsünü hiç düşünmeyin siz.)

Demin babam geldi yeni aldığım yüzüğü eline alıp "Çöp mü bu atılacak mı?" dedi :( Babamın odamda sürekli çöp aramasına mı yanayım çok beğenerek aldığım şeylerin çöp olarak yargılanmasına mı? Tamam dandik filan ama güzeldi ya, siyahtı, siyah olmasa beş para etmezdi zaten, gerçi zaten beş para etmiyordu, ucuzdu, ucuz görünce dayanamıyorum.

Yazmaya çok hevesli olup da yazamamak da zor, çünkü hiç hiç konu bütünlüğü yok kuzucuklarım.

Neyse ben Ezginin Günlüğü albümleri indirmeye devam.

8 yorum:

  1. Hoş geldiiin :)

    Odada çöp arayan baban gülümsetti :)

    Artık "kötü" değil de "garip" rüyalar görüyor olmana sevinmeli herhalde :) Umarım her şey daha iyi oluuur :)

    Ayrıca öyle bir kupon veren adam rüyada da olsa bırakılmaz. Bak eski sevgili mesaj atmıyor ama adam sana 1450 liralık kupon veriyor. Ne demekk :D

    Whatsapp'taki durum da engel değil sanırım sadece son görülme gizlemesi. Ben de yaptım da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldummm

      Benim telefon nokia olduğu için son görülme tarihimi gizleme seçeneğim bile yok :D

      Sil
    2. Olması gerekirdiii. Benim telefonum çok saçma bir marka ama onda bile varsa nokia'da da vardır herhalde yahu... Arkadaşımın da nokia ama çok gizli kendisi :D Hesap ayarlarına bir baksana yani gizlemek istiyorsan :)

      Sil
    3. Hesap ayarları diye bir seçenek bile bulamıyorum ya ben telefonda ._.''
      Benim mi beceriksizliğim yoksa telefonun mu ultra salaklığı anlayabilmiş değilim T^T

      Sil
    4. Aaa... Bilemedimmm o zaman amaaa...

      Sil
  2. heeey güldüm valla heee :)

    bi de ne dicem bak. 2 tane mim yazıp arkadaşları mimlemiştim. ama hadi sen de yapsanaaa. blogumda mimler. adını da ekliyom taam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman hemeen bakıyorum mimlere, teşekkürler :)

      Sil
    2. oleeeey, sevindiiim :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~