Bugün henüz cumartesi değil

Evimizin (diğer odalar sımsıcak olduğu halde) soğuk salonunda oturmuş, boş ıhlamur bardağına ve birkaç adım ötedeki terliklerime bakıyorum. Birde televizyonla halının ortasında, parkenin üstüne asil bir şekilde duran bağlantı kablosuna, ki büyük ihtimalle bir şekilde kaybedeceğim. Gözüme ısıtıcı da takılmadı değil, çalıştırsam fena olmaz ama kaloriferler çok yanıyor ve odamda sıcaktan uyuyamıyorum, bu salon niye soğuk ya?

Her neyse, sesim biraz kötü çıksa da artık burnum akmadığına göre iyileştiğimi düşünebiliriz. Ya da burun spreyi de iyi gelmiş olabilir, tercih sizin. Ama sanki böyle kollarım kabarıyormuş filan gibi geliyor. Benim kesin alerji testi yaptırmam lazım, kaç yıldır diyorum ama kimse takmıyor ya beni.

En son nerede kalmıştım? Kablo, ısıtıcı filan. Bir de yanımda telefon var ama telefonumu üç gündür şarj etmediğim halde hala kapanmadı. Siz düşünün ne kadar yalnız olduğumu. G. büyük ihtimalle mesaj atmadığım için beni düşünüyor değil, çünkü son mesajıma cevap vermemiş, Candan iyi geceler mesajımı ihmal etmez, o iyi ki var, geriye kalan insanlar ben mesaj atmasam atmaz ve atmayacaklarını zaten biliyorum. Bazılarıyla çok uzun zamandır görüşmüyoruz, umarım iyidirler. Eski sevgilime gelince de, en son hiç mesaj atasım olmadığı için "nasılsa bir haftaya canım mesaj atmak ister" diye engellemiştim ama şöyle bir sorun var ki yine mesaj atsam sonra yine canım mesaj atmak istemeyecek sonra yine mesaj atmak isticem ve al sana çıkmaz. Niye böyle oluyor bu ya? Hep "aman canım ne olcak" sanki kafasında davranıyorum ben. Böyle bir kafaya sahip olmasam ne güzel olacak. Biraz zeka filan lazım.

Bir de ben bu kafayla daha ne kadar yaşarım bilmiyorum. Hiç stres yapmıyormuş gibi rahat davranıyorum ama stresten beynim patlayacak kıvamdayım. Durup durup gözlerim doluyor filan, bir şey düşünmek istemiyorum, düşünmekten kaçıyorum. Ah be ah.

Bir de sürekli piyano çalan komşu sadece altı yaşındaymış.

Yakınacak şey kalmadı mı?


Son olarak, youtube videosu koyamıyorum T^T Niyeee!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~