Hala hasta


Evde kalmakla bir problemim yok aslında. hayatta hiç okula gitme, tüm hayatın boyunca evinde otur dizi izle deseler onu da yaparım. Ama nefes alamıyorum arkadaş, sağ burun deliğim tamamıyla işlevini yitirdi. Sanki burnum kocaman olmuş şişmiş geçitleri kapatmış gibi. Öğlen zaten nefes alamadığım için uyuyamadım, şimdi nasıl uyuyacağımı düşünüp kendime dert ediniyorum.


Aslında dün gündüz çok iyiydim, hatta son dersten bir ders önce (fizik) herkese defterimden minik kağıtlar koparıp fırlatmıştım. Benden beklenmeyecek kadar cesurca bir hareketti. Galiba birisi çok fena beddua etti cesur hareketim yüzünden. Çünkü bir ders sonra boğazım ağrımaya başlamıştı, dershaneye gittim orada da ağrıdı, hatta o yüzden ikinci derse girmeden eve geldim, bugün bütün gün evdeydim, ıhlamur ve çay tükettim. Ama ne oldu? İyileşmedim hatta bugün çok kötü grip oldum ve artık nefes alamıyorum.

Bi de insanlar yarınsal mesajlar atıyorlar. "Ben gelmeyebilirim" dediğimde bari bir "geçmiş olsun" deseler ya. Bir de en sevmediğim "neyin var niye okula gelmedin" dememeleri. Hani insan sevdiğinden olmasa da merak eder sorar, bir "kıyamam yaa" der, üzülür, "oy benim kuzum hasta da mı olurmuş" diye şımartır. Şımartılmıyorum arkadaş ben, hep bu yüzden hasta oluyorum bence.

G. mesaj atmıyor birkaç gündür, büyük ihtimalle kendi kendine bir triplere filan giriyordur o, zaten attı mı da garip garip mesajlar atıyor. Onun mesaj atacağı çok insan olduğu için takmıyorum. Eski sevgilimi engelledim, zaten beni sevmediği için gıcık gıcık cevaplar verip duruyordu. Engellemesem mesaj atacak mıydı? Hayır. Ama böyle daha rahat oluyor. Mesaj atmadığını bilmektense mesaj atamadığını bilmek daha iyi. (Sen bana mesaj atmıyor değilsin, ben attırtmıyorum.) Alperen zaten facebooktan ara ara girip yazıyor. Buju'dur, Aytül'dir filan işte "Nen var kuzum" demiyorlar. Aslında kimse bana "nen var kuzum" demiyor. Alperen "iyi misin" dedi o kadar. Bir de hoca aradı yarın sinemaya gitcez diye, öteki hoca da etüt var diye mesaj attı. Benim istediğimse biri gelsin bana serum taksın, çorba yapsın. İnsanda hiç "serum taksalar da iyileşsem" diye hayal olur mu? Ben her hasta olduğumda oluyor.

Neyse ben gripsel ilaçlar içtim, göz merhemimi (bir garip bir şey) de sürüp yatayım. Cici cici uyuyayım. Tabii uykuda nefessiz kalıp ölmesem iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~