Hasta hasta

Burnum tıkalı, zor nefes alıyorum, nefes alamazken uyuyamıyorum.

2 bölüm Kaichou Wa Maid-Sama izledim, şimdi HIMYM'ın son 2 bölümünü indiriyorum, onlar inene kadar da Kardeş Payı'nın 2. bölümünü izleyeyim diye düşünüyorum.

İyi ki okula gitmemişim çünkü yabancı insanların yanında burnumu çekmekten sinir oluyorum, kendimi milleti rahatsız ediyor gibi hissediyorum.

Burun spreyi iyi geldi galiba, nefes alabiliyor gibi oldum.

Ben en iyisi çorabımı hırkamı giyeyim, elektrikli ısıtıcı ya alıp salondaki televizyonda izleyeyim izleyeceğimi.

Bu da böyle bir hastalık anı yazısı.

Ben çok sık hasta oluyorum ya.

6 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Kaichou Wa Maid Sama benim de her üzgün, hasta veya saçma sapan hissettiğim anda elimin en sık gittiği animelerden biri. İyi gelmiştir kesin :)
    Hastayken toplum içinde olmak beni de sinir eder :/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geliyor, beni güldürüyor sevindiriyor, içimi hareketlendiriyor ^.^
      İyileşmek üzereyim ki~

      Sil
    2. Sevindim ^_^
      Youtube videosu koyamadığını söylemişsin, videonun altında paylaş butonuna tıkla, oradan hemen yanındaki ekleye tıkla sana bir kod verecek o kodu postu yazarken html kısmından yapıştırırsan direk görünür.
      Belki biliyorsundur ama ben böyle hiç sorun yaşamadığım için anlattım yine de :)

      Sil
    3. Normalde ben de öyle yapıyordum ama bazı videolarda "İstek üzerine yerleştirme devre dışı bırakıldı" yazıyor, denediğim birkaç videoda öyle olunca hepsinde aynı sorun var zannettim ama koyabildiklerim de varmış ^^''

      Sil
    4. Bir de youtube ve google da genel bir sorun var bu aralar çıldırtıyor beni.
      Ondan da olabilir :)

      Sil
    5. Umarım geçici sorunlardır, yoksa dayanılmaz ^^

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~