İBEANO? vol. 2

Selam ben ne sevgilisi olan ne de erkek olan ne de kız haliyle sevgili olmanın nasıl olduğunu bilen biri olarak, baktım ki bal bulamadığım için tadı kötü olan ıhlamurum, nefes almayı beceremeyen burnum ve canımın bittiği Candy Crush Saga'yla gün geçmeyecek, dün de arkadaşımın sevgilisi çok güzel bir hediye almış, geleyim de bu yazıyı yazayım dedim.

-

6. Çok hediye almasına gerek yok ama aldı mı en iyisini alacak.
Sürekli dandik de olsa insanlara hediye vermeyi seven biri olarak başkalarının ideal erkek arkadaşı olamayacağımı görüyorum, bana kalsa benim gibi biri de yeter ama insanların isteklerine baktım mı aldı mı iyisini almasını daha mantıklı buluyorum. Örneğin bu arkadaşımın sevgilisi daha önce kolye almıştı, kolye (sanırım) gümüş olması yönüyle güzel sayılabilir ama yusufçuğa bile razıyım, hadi baş harfi de olur, ama insanın adını kolye yaptırıp da boynuna asması fikrini son yıllarda saçma bulmaya başladım. Tabii son hediyesiyle çocuğa sempati duymadım değil, çünkü fenerbahçeli olduğu halde gitmiş GS Store'dan kıza çok harika bir sweatshirt almış. (Ben olsam ne olur ne olmaz fenerbahçeli bir şeyler alırdım, yanına da "olur da fikrin değişirse diye :)" şeklinde bir not bırakırdım. Tabii karşıdaki fanatikse ayrılık sebebi ama öteki türlü tatlı olabilir.) (Takım tutmuyorum, asla benim gibi  tatlı bir erkek arkadaş bulamayacaksınız.) (Eklemeden de edemedim, benim dershanenin verdiği eşantiyonlara göre tuttuğu takımı değiştiren kuzenim vardı, hangisi güzelse onu tutuyordu filan. Bu zeka genetik.)

7. Oyunda geçemediğin bölümü geçecek/can yollayacak.
Zaten facebook oyunu oynarken başka bir şey düşünmek mümkün mü? Bir bölümde aylarca hapsolmak nasıl bir duygu bilir misiniz? Beyaz atlı bir prens gelse de sizi level atlatsa müthiş olmaz mı?

8. Telefonunda oyun oynamana izin verecek.
Burada abimi sevgilim olarak algılayabilirsiniz çünkü tatilde geldiğinde aramızdaki ilişkiyi beraber dizi/anime izleyerek ve o bilgisayar oynarken benim onun telefonunda temple run oynamamla devam ettiriyoruz. Tabii telefonuna Pou indirmeme izin vermiyor ama olsun. Siz sevdiklerinize izin verin, telefonunuza Pou da olsa indirtin, oynatın.

9. Kararlı olacak.
En önemlisi bu. Mesela bir konuda kararsız kalıp "maviyi mi alsam yeşili mi" diye sorsan karşındaki sana net bir cevap vermeli (hatta senin istediğin rengi söylemeli, ehe), mesela ben bana net bir cevap verilmediği zaman aynı şeyi yirmi dakika boyunca düşünüp sonuca varamayabilirim. Annemle alışverişe çıktığımda bunu çok yaşıyorum mesela, soruyorum "sen hangisini istiyorsan onu al" diyor, ben deliriyorum. Eski sevgilim desen zaten ben onun bildiği hiçbir şeyi hatırlamıyorum, ne sorsam "bilmiyorum" diyordu. Tabii bilmediği şeyler olur insanın ama karşıdaki kararsızken de ufak da olsa bir fikir söylemek çok güzel bir davranış.

10. Seninle beraber kitap okuyacak.
Kendimi bildim bileli hep "ailemle oyun oynayalım", "ailemle beraber oturup kitap okuyalım", "ailemle beraber pikniğe gidelim", "ya ailem nolur beraber bir halt yiyelim yeter" havasında bir canlı oldum. Tabii ailem hiç bana uyum sağlamadı, tabii beraber Fringe izlediğimiz oldu ama o da 5 sezon sürdü ve güncelden 4-5 bölüm birikince anca anca izliyorduk. Ama ben hep toplu aktivite peşinde olan biri olarak "beraber bir şey yapalım" huyumdan vazgeçmedim. Kim sevgilisiyle "Kvothe çok tatlı yöaa" diye konuşmak istemez ki? Sonra ağzına bi tane çarpar filan, "napıyım saçımı mı kızıla boyatayım lens mi takayım" diye isyan eder. Şaka ya şaka, erkek de olsa kız da olsa herkes Kvothe'ye aşık olur bence.

-

Bir kez daha neden sevgilim olmadığını anlamış bulundunuz. İnsanlar katlanamıyor bana.
Hadi ben kaçar. (Bunu her dediğimde "Nereye kaçıyorsun? Allah'ın izniyle git." diyen dershane hocası.)


Gidemediğim Teoman konseri için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~