İyileşmek üzere

Hastalığımın üç buçuğuncu gününde kendimi neredeyse iyileşmiş gibi hissediyorum.

Kendime makarna yaptım hatta. Tabii makarna feci derecede tatsız ve su gibi oldu. (Bir makarna nasıl tatsız olur?) Ama ketçapla yiyince gayet güzel geldi tadı. Hem ketçapsız hiçbir şey yeterince iyi olamaz. Herhalde birkaç yıla kadar daha iyi makarna yapabilirim.

Aslında bugün okula gitmeyi düşünüyordum ama "Bence gelme" dedikleri için ben de gitmedim. Zaten biyoloji var, hiç çekilmezdi.

Boğazım biraz gıdıklanıyor gibi oluyor filan ama o da geçer herhalde. Sadece şuan tencerenin dibinde kalan makarnayı ne yapmam gerektiğini düşünüyorum. Galiba bugün hastalığımın diğer günlerine göre pek havam yok. Olsun, canım sağolsun.

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun
    Boğazın iyileşiyor oyüzden gıdıklanıyor bence,
    Makarnayı kuşlara at =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ki ^^
      Kuşlar sakız sanıp yemez bu makarnayı ._.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~