Mim - 5

Çok sevgili Deep beni mimledi, hem de iki kere. Yaptığı mimleri ilk okuduğumda "keşke beni de mimlese" diye düşünmüştüm, bugün de mimlendiğimi görüp havalara uçtum. Ona buradan kocaman teşekkürlerimi yollayıp başlıyorum :)

3 SORU MİMİ


Kendimi tasvir etmek için bu resmi kullanabilirim.
Burada çizerine hayranlığımı iletiyorum.
1. Neden "Portakal Yiyen Kedi/Loretta"? (Hangisini yapacağımı bilemedim)
Adımın ne olup ne olmayacağını gerçekten çok düşünüyordum, bi blog açmaya karar vermiştim çünkü saçma da olsa yazmak istiyordum. Ama eski blog ismimi kullanamazdım çünkü üstüme yapışmıştı ve bir blog ismi olmaktan çıkıp "ben" olmuştu, fazla bulunma riskine sahipti. Beni anlatacak bir isime ihtiyacım vardı. Ben de değerlendirmek için internette bir sürü araştırma yaptım, isimlerin anlamlarına baktım, 30'dan fazla ismin yer aldığı bir lise yaptım ama hiçbirini beğenmedim. En sonunda eski rpg karakterlerimden birinin adı olan Loretta'yı kullanmaya karar verdim, çünkü L harfine takıntım var ve Loretta isminin anlamını seviyorum.
Portakal Yiyen Kedi de kedilere takıntılı olmamla alakalı denilebilir. Kedi olduğumu söyleyen insanlar oldu, kedi olmadığımı söyleyen insanlar da oldu (ama bence o kıskançlığından yaptı, çünkü bence kedileri benden çok seviyor, çünkü beni sevmiyor). Ben hala kedi olduğumu iddia edebilirim. En sevdiğim kış meyveleri de mandalina/portakal, öyle olunca da ortaya böyle bir isim çıkıverdi. Pişman mıyım? Hayır. İsmime bayılıyorum.

2. Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
Henüz bir hayat felsefesi oluşturabilmiş değilim aslında.
Eğer oturmuş bir kişiliğim olsaydı bu soruya "Carpe diem" diyerek cevap vermek isterdim.
Sonra da eklemem gerekirdi "Sadece bir tane hayatınız var ve şimdi yapmayacaksınız da ölünce mi yapacaksınız?" (Ölü Ozanlar Derneği beni en çok etkileyen filmlerden biri.)

3. Kendimle ilgili 3'ü doğru 4 şey nedir? (Hangisinin doğru olmadığını siz bulun.)
Benim için makarna=ketçap, ketçap=heinz
Sarımsak ve soğan yemeyi hiç sevmem
Sarışın, mavi gözlüyüm
Boyum 1.60'ın altında ama bu beni üzmüyor çünkü sınıf arkadaşlarımın büyük çoğunluğu kısa boylu

--

Bu da böyle bir mim oldu işte.

O zaman USKA, Athena, Keyaki ve Morumsubalon mimlendi, umarım yaparlar :)
Yapmak isteyen varsa da yorum atsın hemen yapsın.

9 yorum:

  1. Ben de blog ismini çok seviyorum. Ćok güzel ve kendine özgü. :)

    Hayat felsefesi o kadar da önemli bir şey değil sanki. Yani olmasa da olur.
    Ve Ölü Ozanlar Derneği ne güzel bir filmdir. Kitabının da olduğunu biliyor muydun? Okumadıysan okumanı öneririm. :)


    Sanki bir yazında sarışın ve mavi gözlü olduğundan bahsetmiştin.
    Makarna, ketçap, heinz olayını da sevdim. :) doğruymuş gibi geldi.
    Sarımsak ve soğan yememek. Evet olabilir. Kokusu bazı insanları rahatsız ediyor.
    Ben ortaokuldayken boyum çok kısaydı ve bu durum beni çok üzüyordu. Belki sen de boyun kısa olduğu için üzülüyorsundur ya da boyun 1.60'dan daha uzun da olabilir. Mesela benim boyum 1.78 ama ben de boyum uzun diye sıkıntı yapıyorum.

    Yalnız çok saçmalamışım. Blogunu işgal etmişim resmen. Neyse artık gideyim ben. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölü Ozanlar Derneği'ni izledikten sonra kitabını da okumuştum. Arada farklı birkaç karakter vardı, konu ve çoğu olay değişmese de bir de kitap olarak değerlendirmek benim için önemli, izlediğim filmlerin kitaplarını hep merak ederim :)

      Doğru yanıtı bulamadın, bakalım kim bulabilecek :) Yine de çok yaklaştın sayılır.

      Tekrar tekrar beklerim :D

      Sil
  2. ilki dee burdaymıış :)

    YanıtlaSil
  3. Carpe Diem mi? Benim de hayat felsefem olduğunu biliyor musun? Sarımsak- soğan olabilir mi? Aslında kafadan attım, en olmayacak şeyi hem de, ya tutarsa.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzel bir hayat felsefesi olabilir mi :)
      Tutturdun sen :D Olmayacak bir insanım galiba. Aslında olmayacak değil de ağız kokusundansa mideme daha önem veren bir insanım, diş fırçası ve naneli şeker bulmak zor değil ama sarımsaksız mantıdan hiçbir şey anlamam.

      Sil
  4. hah haaaa. hissetmişim bak mimlemişiim :) yine çokoş yanıtlar. isminin hikayesi şaane ya. hayat felsefen. ikisi de iyi yaaa.

    du bakayım. sarışın mavi gözlü müü. simgeyi de okudum. makarna soğan boy .ok doğal yazmışsın sanki onları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki sen de bilemedin, şimdiye kadar 1 kişi tutturabildi bakalım sayı kaça çıkacak :D

      Sil
  5. hımmm. bak o zaman yüzde yüz eminim artık. sarımsak soğan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kesinlikle :D İkinin birini tutturdun

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~