Mim 7 / Mim Mimi

Dördüncü Tekil Şahıs ve Keyaki beni mimlemiş, nasıl mutlu oldum anlatamam :)
Tabii her mimde olduğu gibi endişelenmedim değil. O yüzden yazacağım blog sayısını minimum seviyede tutmayı planlıyorum ki yazmadıklarım üzülmesin. Takip ettiğim her blogu mümkün olduğunca okumaya çalışıyorum, arada kaçanlar affetsin, yorum yazmadıklarım da lütfen ama lütfen üzülmesin.

Ucuz Roman Olmak

Athena Olmak İsteyen Kız

Zompirink

Uzun Saçlı Kel Adam

Senden benden bizden

Ponti

Mia Wallace

Melodram

Yumiyum

Keyaki

Kanalizasyon Balığı

Arssuu

Kişi sayısını bir düzine ile kısıtlı tuttum ve uzun zamandır yazmayanları çıkardım, ama daha yazmak istediğim çok kişi var. O yüzden okunduklarını bilen, takip ettiğim, blogumu okuyan herkes bu mimi yapabilir. Mimlediğim kişilere bu sefer mimi söylemek istemiyorum, utangaçlığımdan galiba ben insanları mimlerken de çok çekiniyorum.

Görüşürüz kediciklerim.
Bol bol yazın bol bol okuyun~

12 yorum:

  1. Ayyy şu anda mimlenmiş mi oldum yani?
    Teşekkür ederim pıtırcığım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mimlenmiş oldun :)
      Takip ettiğin blogları merak etmeye başladım bile~

      Sil
  2. Teşekkür ederiim. Blogların hepsine göz atıcam :)

    YanıtlaSil
  3. aa bende varım ve ilginç olan şu ki yazılarını okuyorum arada sırada yorum atıyorum sende sanırım benim gibi yazılarımı okuyorsun ama yorum kısmı olmuyor sessizce birbirimizi takip ediyormuşuz bu mim sayesinde öğrenmiş olduk ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında her okuduğum bloga yorum yazmak istiyorum ama bazen söyleyecek şeyler bulamıyorum.
      Belki de okuduğum bloglar için ayrıntılı tanıtım yazıları yazabilirim, hem onlar okuduğumu anlar hem de yeni okuyucular kazanırlar. Galiba üşenmesem yapardım :)

      Sil
  4. Ay bizim blogu gördüm, televizyona çıkmış gibi hissediyorum, bu normal mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görsem ben de öyle hissederdim :D

      Sil
  5. Şans eseri gördüm kendimi yazıda, tesadüf işte :)
    Sanırım çoğumuz yorum kısmında biraz daha çekingeniz olsun varlığını bilmek güzel ,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha aktif bir okuyucu olmak isterim aslında :D Daha çok yorum yapıp kendimi belli edebilsem keşke :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~