Mini mini şarkılar

Hani gitmeden önce size Ozan diye bir arkadaşımdan bahsetmiştim ya, şimdi o utanmaktan vazgeçmiş olacak ki adını kullanabileceğimi söyledi. Yazıya edit koyuyorum birazdan ama anlamayan olursa diye buraya da yazayım dedim. Neyse unutun Ozan'ı, yok ozan filan, ozan dediğim kişi Ata'ydı. Aslında onun sözünü dinlemeyip baştan da kim olduğunu söyleyebilirdim ama gönlü olsun dedim. (Ehe ehe?)

Geziye gitmeden önce koyacaktım bu ses kayıtlarını ama bilgisayarım ses dönüştürücü program indirmemekte çok dilendi, bunlar da bu güne kalmış oldular.

Şimdi başta sesim iğrenç çıkıyor, ama sanki öyle değilmiş gibi davranırsanız sevinirim. Zaten gerisinde çok da korkunç çıkmıyor. Ama yine de utanırım ben ya ha.
Ehe, neyse dinleyin siz.


Onun sesi zaten güzel.

8 yorum:

  1. hımmmm anlaşılan sen epey mini mini bir arkadaşımızsın Loretta =D (ses tonuyla alakalı, şarkıyla değil !)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı söylemek konusunda hiç iyi değilim aslında, o yüzden arkadaşım şarkı söylememi isteyince söyleyebileceğim en basit şarkıyı seçtim. Pişman mıyım, kesinlikle hayır :) Tekrar olsa tekrar onu söylerim. Çocuk şarkıları hiç eskimez :)

      Sil
  2. Mini Mini bir kuşu söylemiş hatuna bak hele :d
    Sesin Zeynep Çamcı'nın sesine çok benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de ses kaydı yüzünden öyle gelmiştir, daha önce hiç benzeten olmamıştı :)
      Ya da çok yamuk bir sesim olduğu için insanlar birine benzetme ihtiyacı duymamış da olabilir.

      Sil
  3. Lorettaaaaaaa :) ben senin o tatlı mı tatlı, şeker mi şeker sesini yerim. Ne güzel bir ton o öyle. :)

    Ata'ya sevgiler. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^.^ Aslında sesimi koyarken çok çekinmiştim

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~