Anlamsız

Her şey bir rüyaymış aslında. Kız yokmuş. Yağmur yağmış üstümüze (sonsuz yağmurlar), uyanmışız.

Minderin üstünde yazan birbirleriyle bağdaştıramadığım isimler, kiminin yarısı çıkmamış. Neden minderlerin üstünde yazar ki isimler? O da pek anlamsız.

Yine yarım kalacak galiba bu film. Halbuki çok da kötü diyemem, fena değil. Neden her şeyi yarım bırakıyorum ben? Bilmem. Hatırlamadığım bir çizgi filmin hatırlamadığım bir bölümünde her şeyi yarım bırakan biri vardır. Tüm bulmacaların son parçası eksikti, büyük ihtimalle resimler bitmemiş, bulmacaların son satırları çözülememiştir, onları hatırlamıyorum.

Nedensiz şarkılar takılıyor dilime.

Pek rüküşüm ayrıca bu günlerde.

Galiba ateşim var, ama aslında yok. Yüzüm tüm gün güneşte kalmış gibi kızarmış, acıyor. Noluyor yahu, noluyor.

Belki de kızın acelesi vardı dönecekti. Biz sabırsızdık.



Mirkelam - Aslında Ay Lav Yu

Tüm gün saçma saçma söylüyorum şarkıyı ama aslında anlamlı yerleri de yok değil mi?

Gelmeyince sevgiler gitmeyince ayrılık
Anlamaz anlaşılmayız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~