Bir sürü mini şarkı - konuşma (vol. 2)

Ben Ata'yı teşvik etmek amaçlı la la filan diyorum, o şalalala diyor, hava yapıyor, sonra da sesini beğenmiyor, ben de sesini beğenmeyen insanlara bir iki çarpmak istiyorum.





Bu da o civarlarda bir şey, perşembeyi cumaya bağlayan gece saat 12 ile 2 arası, tabii 2'den sonra yattım uyudum çünkü "nothing good happens after 2 a.m."

Bu arada sizce de Ata'nın kendi sesini bastırsın diye arkadan şarkıyı açması çok zalımca değil mi?





G. şarkı söylemek, daha doğrusu her türlü sessel işlev konusunda harika. İlkinde o kadar iyi değil ama ikincisi harika olmuş bence.





Lafonten'i de buraya koyacaktım sonra insanları zehirlemek istemedim, o yüzden kekle giriş yapayım.



Perşembe etütlerinden arta kalan



Cuma gitarından sonra saçmalama



Ata "mantığınla konuşuyorsun" dedikten sonra kendimi tutamayıp bunu yaptım. O da konuşmayı terk etmek istedi. Ama... ama... o kadar da korkunç değil, değil mi?

8 yorum:

  1. Lorrrriiiimm allahım sesine kurban olurum çok tatlı laaaan!!!:Ppp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben çok utanıyorum sesimden :D Gerçi son zamanlarda aştım ben o korkuyu, rahat rahat ses kaydedebilir oldum.

      Sil
  2. Lorettaaa :) Hepsini dinledim ve ilk sıraya mantığınla konuşmanı koydum :D Sonra da küçük kürbağanızz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantığımla konuşmamı bile mantıksız buluyorlar ya :P

      Sil
  3. Neredesin Loretta, mimledim seni neredesiiin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok giremiyorum ya bloga, üşengeçlikten galiba ^^''
      Ama yaptım ki mim'i!

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Gördüm mim'ini, en kısa zamanda yapmaya çalışacağım, teşekkürler ♥

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~