Cuma hatıraları

Karın ağrısından uyuyamayan bir kızın sabahından bildiriyorum sizlere. Aslında uyuyabilsem de çok bir şeyin değişeceğini zannetmiyorum. Tek dileğim bundan iki buçuk saat sonra karnımın ağrımaması. Malum doğum günü sabahıdır, kızlar arkadaşlarıyla brunch mı kahvaltı mı olduğunu anlamadıkları saatte waffle yemek isterler. Daha önce İlknur hocanın beni götürdüğü wafflecıya bu kez kızlarla (sonunda) gideceğiz gitmesine ama biz hala orada takılıyorken tanıdık insanlar çevrede olursa doğum günüm eğlenceli geçmez diye korkuyorum. Ata kızlarla takılmak istemediği için gelmiyor, Alpi de çok kız olduğu için gelmiyor. Evet şu şehirde toplam 2 tane kız olmayan arkadaşım var. Alpi kızlarla işin bittikten sonra gel burada dolaşalım hediyeni veririm dedi ama ben buraları sevmiyorum işte, her yer toz toprak düğün sarayı ve yeni site inşası. Sinema yapalım dedim onu da kabul etmediler. En son tehditler yağdırdım sonra "ben teklifi açık bırakıyorum gelirsen gelirsin" yaptım. Bakalım ne olacak, neler gelecek başımıza.

Müthiş pasta ve sıramın üstü!
Cuma günü Eliş bana gitar şov yaptı okulda. Tabii sınıfta sabahın köründe bir avuç kız şarkı söyleyip gitar çaldığı için kimse sınıfa giremedi. Açıkçası içimin yağları eridi iyi ki girip de bozmadılar. Arada bunları yapmak gerekiyor bence. Öğle arası da çaldı. Ben de çalar gibi yaptım tıngırdattım. Eliş bir ara Ata'yı gitar çalmaya neredeyse ikna edecek gibi oldu sonra sınıfa hiç sevmediğimiz insanlar girdi.
Şimdi benim gitar çaldığım bir videoyu izledim, aslında neredeyse tüm videoları izledim ve vay anasını ben ne kadar da sırıtkan bir insanmışım! Neden sürekli ağzım iki karış açık sırıtıyorum! Dişlerim bu kadar çirkinken neden neden! Ama Eliş o kadar güzel çalıp söylüyor ki. Bu arada videolarda çok saçma yerlerde saçma şeyler söylüyorum.
Arada Eliş'in bana aldığı albeni kekle Burcu'nun doğum günü de kutladık, aslında doğum günü ağustosta o yüzden hiç buluşup da beraber kutlayamamıştık, anca hediye filan yollamıştık, böyle olunca ayrı bir zevk aldık.

Bir de günlerdir hayatımda bir ses kaydı furyasıdır sürüp gidiyor. Sürekli insanlara ses kaydı atıyorum. Hadi G. bana atardı ama ben kırk yılda bir hevese gelir atardım. Sabahın köründe, gecenin karanlığında sürekli ses kaydı atmak bambamşka bir olay. Birkaçını bir dahaki yazımda yine koymayı planlıyorum, bakalım beğenecek misiniz.

Doğum günüm kutlu olsun, Bu Kalp Seni Unutur Mu da yazının şarkısı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~