Mim 10

Sevgili Deep beni mimlemiş, ben öykü ve şarkı mimlerini yaptığım için öteki mimi yapıyorum.

Mim'in konusu bloggerların yazılarını nasıl hazırladıkları, nasıl bir süreçten geçtikleri.

Ben genelde blog yazılarım için pek bir hazırlık yapmıyorum. Bazen aklımdan onlarca cümle kuruyorum, şöyle yazayım böyle yazayım diyorum ama genelde bilgisayarı açıp da kayıt butonuna tıklayana kadar aklımdakiler yenileriyle yer değiştirmiş oluyor.

Bazı yazıları hızlı yazıyorum, hızlı yazdığım yazılar genelde gece geç vakitlerde, canım sıkkınken ve içim bayılmışken yazdıklarım oluyor. Ama başımdan geçenleri anlattığım yazılar genelde sürekli sünüyor sünüyor ve birkaç saatte anca bitiyor. Öyle ki genelde yazmaya bile üşeniyorum, anlatacaklarım hep arada kaynıyor.

En zor kısmı yazının bitiş kısmı oluyor, çünkü yazarken o kadar uzatıyorum ki bitişi kısa kesiyorum, o da çok sıkıcı oluyor. Galiba bitişleri sevmediğim için bitişler hiç güzel olmuyor.

En sevdiğim kısmıysa yazı için şarkı seçme kısmı. Genelde gün boyu dinlediğim şarkıları koyuyorum ama bazen youtube'dan rastgele seçtiğim şarkılar oluyor. Resim seçme kısmıysa aklımdaki resmin aynısını bulduğum zaman güzel ama o konuda da pek şanslı olduğumu söyleyemem.

Bu mim'i yapmayan varsa yapsın. Ben yapmakta baya bir geciktim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~