Mim 8 / Turning Tables

Baya bir ihmal ettim galiba ben blogumu. Yokluğumda Tarçınlı Domates ve Keyaki beni mimlemiş, ben de Keyaki'nin mimini yaparak başlamak istedim, aslında başta yapmaya başladım gibi oldu, soruları arkadaşıma filan da sordum. Sonra sorarken kendim cevaplamayı unuttum, ben de bura için baştan yaptım :D



KURALLAR :
1. Müzik listenizi - her nerede olursa olsun- açın ve karışık çal moduna alın.
2. Her soru için play'e basarak bir sonraki şarkıya geçin
3. Her ne kadar komikli ya da uyumsuz olursa olsun, çıkan şarkı ismini sorunun cevabı olarak yazmanız gerekiyor!
4. Dilediğiniz kadar arkadaşınızı mimleyin
5. Mim'lenmiş isimler mutlaka yapsın
6. Tadını çıkarın!

İşte mime başlıyoruz...

Birisi “iyi misin” diye sorarsa cevabın…
Eminem - We're Back

Kendini nasıl tanımlarsın?
Kagamine Rin - Meltdown

Bir erkekte/kadında hoşlandığın şey nedir?
Kent - 747 (Yalnız en sevdiğim şarkılardan biri yaa, tabii ben İngilizce versiyonunu seviyorum)

Bugün nasıl hissediyorsun?
Cem Adrian - Yarım

Yaşam amacın nedir?
Ezginin Günlüğü - Siyah Gözler

Motton nedir?
Zeki Müren - Bağ-i Hüsnün O Güzel Gülleri Soldu

Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
Eminem - Cum On Everybody

Ailen senin hakkında ne düşünüyor?
Zeki Müren - Ela Gözlerini Sevdiğim (Ah bir de gözlerim ela olsaydı. Yok canım yok, kimse mavi gözlülere şarkı yazmaz.)

En çok düşündüğün şey nedir?
Eminem - Stan

2+2 ?
Teoman - Sevdim Seni Bir Kere

En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?
Athena - For Real

Hayat hikayen nedir?
Deniz Gürzumar - Bırak

Büyüyünce ne olmak istiyorsun?
Zeki Müren - Şimdi Uzaklardasın (Uzak mı olmak istiyormuşum acaba?)

Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?
Hatsune Miku - Negai

Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?
Dude (Skit)(Bu şarkı değilmiş ya)
Relient K - If I Told You This Was Killing Me, Would You Stop

Cenazende ne çalacak?
Sezen Aksu - Kavaklar

Hobin/ilgi alanın nedir?
Ezginin Günlüğü - Delice Zeytin

En büyük korkun nedir?
T.a.t.U. - Gomenasai

En büyük sırrın nedir?
Ezginin Günlüğü - Hezarfan

Şu anda ne istiyorsun?
Evanescence - Whisper

Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?
Big Bang - Haru haru

What will you post this as?
Adele - Turning Tables (Buradan şarkının adını yanlış yazdığımı söyleyen eski sevgilime teşekkürlerimi yolluyorum)

Ben bunun için Tarçınlı Domates'i, Uska'yı ve Gizli Birisi'ni mimliyorum.

1 yorum:

  1. Çok sevdim ben bu mimi. :)

    Dinlediğin şarkılarda çok hoşmuş. :)

    Zaman bulduğum zaman hemen yapacağım. :)

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~