Gitmedim gelicem

Pek anlamsız ve pek korkutucu bir yazılı haftasından daha hepinize merhaba. Çok merak ediyorum ama bu yazıyı ne kadar sürede yazabileceğim, ama çok uzatmaya niyetim yok. Eğer çok geç uyursam sabah çok mayışmış olurum, babam da şehir dışında olduğu için hunharca uyandırılamam.

Yarın matematik yazılısı var ve ben son konulara hiç çalışmamıştım. Bugün baya baya çalıştım, ama sadece kitaptaki örnekleri çözdüm. Testi çözsem büyük ihtimalle son konuya bakamazdım. Ama yine de yarın sabah okulda (ki okula dersten 45 dakika önce gidiyorum) okulda bakarım, büyük ihtimalle yazılı 3. ders olacağı için de çok kötü bir not almam.

Hayatta yaptığımız küçük çılgınlıklar başlıklı bir yazı yazmalıydım belki. Mesela G.'ye attığın saçma ve aşk dolu mesajlar, sonra o da küfretti bana tabii. Kızlara da ne yapsak yaranamıyoruz. Bir de Ata adına açtığım fake twitter hesabı var ki sormayın. Kızlara senin numaranı vericem dedim, sonra caydı gibi, bence başta açacağıma inanmadı. Hep böyle oluyor ya, insanlara bir şey yapacağımı söylüyorum, yap diyorlar, yapıyorum şaşırıyorlar. Meğer insanlar benim abarttığımı sanıyormuş ya, ah komik insanlar.

Bi de whatsapp'dan adam asmaca oynamak gibi saçma alışkanlıklar geliştirmeye çalışıyorum ama pek işe yaramıyor. "Çok tatlı"daki T dışında tüm harfleri bulan bir insan nasıl T'yi bulamaz ki?

Siz bana sınavlarımda başarılar dileyin. Ben de uyumaya gideyim. Resim atacaktım ama o da başka zamana.

Bai~



Phillip Phillips - Gone, Gone, Gone
Spiderman fena film değildi ama şarkıları müthişti.

4 yorum:

  1. Sınavında başarılaar :) İnşallah umduğundan güzel geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bazıları gerçekten iyi geçti :)

      Sil
  2. Başarılar! Ben de sınav zamanı hep okulda çalışırdım. O adrenalin ve heyecanla daha iyi kafasına giriyor insanın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkalarıyla çalışınca daha iyi anlıyorum, evde çalışınca canım sıkılıyor ya :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~