Kafam şimdi daha rahat

Her ne kadar fikirlerim rayına tam oturmamış olsa da birkaç saat önce içtiğim minosetin etkisiyle şimdi çok daha rahat olduğumu neşe ve mutluluk ile söyleyebilirim. Ne kadar dert varsa hepsinin anası baş ağrısı da diyebilirim. Bir de ne yaparsam yapayım ve ne kadar benden çok farklı olduklarını düşünürsem düşüneyim beni seven insanların olduğunu gördüm. 9. sınıfta kendime yolladığım mektupta noktanoktanokta kişileri çok sevdiğimi ve unutmamam gerektiğini söylemiştim. Ama şimdi hepsiyle yollarımız ayrı, hatta bazılarıyla kötü anılarım da var. Şimdi de kendime şöyle söylemem gerek "ne yaparsan yap kendin için savaş".

Dün kendimi kötü hissettiğimi ve haftalardır başımı açıp kapatmak hakkında düşündüğümü söylemiştim. Bugün birkaç arkadaşıma bundan bahsettim. Sonra fark ettim ki kapanmamın asıl sebebi Allah rızası ve ben insanların ön yargılarından kıyafet bulamamaktan ve beni çok da kötü duruma sokmayan şeylerden yakınıyordum. Kendim için savaşmaya ve insanların düşüncelerini hayatımın merkezine koymamaya çabalarsam sorun kalmayacağını anladım. Dışım nasıl görünürse görünsün içimdeki kız hala olduğu kişi olabilir. Ve beni gerçekten seven insanların bana ön yargıyla yaklaşmayacaklarını anladım. Ön yargıları kırmak da zaten benim elimde. Ve ben ne kadar çekinik ve pasif olsam da orada benimle balık ekmek yiyecek veya çay içecek insanlar var.

Hayatımla ilgili kararları çok ani veriyor oluşum ve bu kararların ardında durmayışım beni güçsüz bir insan yapıyor. Ben kararlı ve kendinden emin olmalıyım anlayacağınız. Aslında ortada sorun yok, her şeyi sorun yapan baş ağrısı.

Belki de bu buhranları yaşamamın sebebi insanları yargılamaktan kurtulmam gerekmesidir. Çünkü ben bugün anladım ki acımasızca yargıladığım insanların hiç yargılanacak özellikleri yok.

Lütfen saçma düşündüğüm zaman bana bir antidepresan ya da ağrı kesici almamı söyleyin.

Ve ben şuan gülümsüyorum :)

6 yorum:

  1. Lorettaaa çok sevindim iyi olmana. Bak ne güzel söylemişsin kendin için savaş :)
    Senin başın açık da olsa kapalı da olsa seni bilen biliyordur zaten. Bunun için yadırgamazlar seni. Sana karşı içten olmayanlarsa bırak istediklerini düşünsünler.
    Mutlu oll :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim ki beni mutlu edecek şey içimdeki gerçek huzuru bulmam olacak :)
      Aslında her daim içimdekileri dinleyip dışarıya kulak asmasam mutlu olmak kolay olacak. O yüzden çabalamam ve savaşmam lazım :)

      Sil
  2. Tatlım mimledim seni. Beni kırmayıp yaparsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Görür görmez yapmaya başladım ama galiba yazı yazarken sürekli başka şeyler yaptığımdan geç bitti :D

      Sil
  3. Nasıl görünürsen görün, nasıl yaşarsan yaşa. Bu Allah ile senin aranda. Elalemin senin hakkında ne düşündüğü seni ilgilendirmesin. Sen kendin için ne istiyorsun? Ona karar ver önce.

    Türbanlı olman senin sığ düşüncelere sahip olduğun anlamına gelmiyor. Senden bu yüzden uzak duranlar varsa esas sen onlardan uzak dur. Kurunun yanında yaşı yakanlarla işin olmasın. Seni olduğun gibi kabul edecek insanları hayatına sok. Kendin işin yaşa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elalem ne der diye yaşanmıyor evet. Kendimi tanımam lazım.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~