Kızacak ruhum bana, gururum ağlayacak

Ruhum, sesim, sessizliğim
Kaybettiklerim, kazandıklarım, her şeyim

Asla sahip olmadığın bir şeyi sevmek, senin olduğunu sanıp, hep senin olacağını zannedip.

Hayaller kurmak, unutmak, vazgeçmek, unutamamak.

Hep senin olmadığını bilip, hiç sevilmediğini kavrayıp, seni gerçekten seven her şeyin aşktan öte olduğunu öğrenip.

Hep "öyle kalsaydı"lar, aşkın bitip bitmeyeceğini sorup nerede kaldığını söyleyen şarkılar.
(Bir kalemde, silinmiş bir şarkıda, aslında boş olmayan ama hep boş hissettirecek her yerde.)

Aslında hiçbir şey zor değil. Özellikle gençsen ve zaten her şeyin biteceği varsa. Bunlar ergenlikse ve sen sıkılmışsan iyice, saçmalamaktan.

Sevmiyorsan uğraşmasana.

Yan bensiz.


Posted via Blogaway

2 yorum:

  1. lorettam geldim!!

    ve seni üzgün bulduğumiçin üzüldüm :( kıyamam..

    aslında sen de demişsin yazında hiçbir şey zor değil diye.
    aynen öyle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Mia'mmm, gözümüz yollarda kaldı!

      Üzgün bulmadın beni, üzüldüğümü düşünme. Gece gece gelen melankolik tavırlar işte gündüz hepsi yok oluyor merak etme :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~