Mim 11

E. tarafından mimlendim. Çok yazmak istediğim halde pek yazacak halim yoktu, e ben de mimi görünce çok ama çok mutlu oldum hemen yapmaya başladım. Çok teşekkürler :)

Sorulara tek kelimeyle cevap veriyoruz. Tabii aklıma bir sürü cevap geldi ama ayıklamam gerekti :D

Telefonun nerede? - Önümde
Partnerin? - Çoraplarım
Saçların? - Karışık
Annen? - Uyuyor
Baban? - Uzakta
En sevdiğin eşya? - Bulamıyorum
Son gece gördüğün rüya? - Unuttum
Hayalindeki araba? - Beetle
İçinde bulunduğun oda? - Benim
Korkun? - Yalnızlık
On sene içinde ne olmak istiyorsun? - Mutlu
Sen ne değilsin? - Salak
Üzerinde ne var? - Pijama
Senin hayatın? - Böyle
Moralin? - Eh
Şu an ne düşünüyorsun? - Anlamsız
Senin bilgisayarın? - Yazık
Aşk? - Nerede?

İsteyen herkes cevaplayabilir ^.^

4 yorum:

  1. partnerin harikaymış pisicik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar olmadan ne yaparım ben, üşütürüm mazallah :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hiçbir insanın başına gelmemesi gereken şey :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~