Mim 12

Dördüncü Tekil Şahıs beni mimlemiş, çook çook teşekkür ediyorum tabii ki. Kafam kazan gibi olduğu için cevaplar biraz kısa oldu ama oldu mu oldu :)

Blog açma hikayeniz nedir?
İlk blogumu 5. sınıfta açmıştım aslında. Herkes gibi işte sevdiğim çizgifilmlerle ilgili şeyler filan paylaşırdım. Sonra 8. sınıfa geldim ve hayran olduğum bir kişinin (ünlü değil, hatta son derece sıradan bir insan) blogunu okumaya başladım ve ona özenip ben de blog açtım. Tabii her blogdan sıkılışımda ve kendimi yeni biri gibi hissedişimde blog değiştirdim. O yandan bu yana 4. blogum bu.


Blog isminiz nereden geliyor?
Neden bu isim ?

Portakalları ve kedileri severim. Yapabildiğim en iyi kombinasyondu.
Aslında başka bir mimde uzun uzun anlatmıştım ama böyle az ve öz.

Hangi mevsimi seversiniz?
İlkbahar.

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
İlkbahar bana yeşil çimenleri çağrıştırıyor.

Kırmızı ruj mu? - Eye-liner mı?
Kırmızı ruj. Gözüme bir şey sürmeyi beceremiyorum. Gerçi ruj sürmeyi de beceremiyorum ama daha çok seviyorum.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Okuyacak daha çok blog. İnsanların yazdıklarını okumayı seviyorum, hayatlarını merak ediyorum.
Ayrıca blog yazmak kafamı boşaltmamı ve aklımdakileri unutmamı sağlıyor. Genelde yazdığım şeyleri hatırlamam. Eski bloglarımı açıp bakınca "aa bunu da mı yazmışım" diyorum.

Kitap okumak mı-Birşeyler yazmak mı?
Kitap okumak. Çok iyi bir okuyucu olduğumu söyleyemem ama yazmaktan daha çok seviyorum okumayı.

Şiir mi?/Roman mı?/Hikaye mi?
Hikaye.

En çok etkilendiğin film?
Dead Poets Society ya da My Sister's Keeper olabilir. Ama filmlerin etkisi uzun süre devam etmiyor bende. Galiba bir filmi çok kere izlemediğim için.

Hangi tür kitap/film?
Fantastik kurgu daha çok ilgimi çeker. Ama romantik komedinin de ayrı bir zevki var.

Öğrenci olmak mı?-İş hayatı mı?
Öğrenci olmak. Ama benim okulumda değil.

Kitap okumak mı?-Film izlemek mi?
Kitap okumak.

Klasik giyinmek mi?-Spor giyinmek mi?
Spor giyinmek. Galiba klasik giyinecek yaşta olmadığımdan.

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?
Kinder sürpriz yumurta.

En sevdiğin dizi?
HIMYM ve Fringe bittiğine göre... Galiba güncel dizi takip etmiyorum.

Özel bir yeteneğin olsa, bunun ne olmasını isterdin?
Uçmak. Ne farkım var Tinker Bell'den?

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Sürekli burnunu çekmek.

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?
Alınacak listesi yapmam ama şimdi yapmam gerekirse bb cream, renkli kalemler, kurşun kalem, kahve makinesi (bu zor tabii), puzzle halısı.

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Dudak parlatıcı. (Makyajla zaten çok aram yok ki.)

1 yorum:

  1. Canım benim teşekkür ederim hemen yapmışsın :) Ne kadar erken blog açmışsın süpersin valla :)

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~