Rüya / Düşüş

Biraz sinirli, biraz gergin, ne yapmam ve ne söylemem gerektiğini yeterince iyi bilmiyor gibiyim. Sesimin titremesinden korkuyorum, "Gitmen gerektiğini biliyorsun. Şimdi gitmelisin. Daha sonra gitmen daha zor olur.". Ben konuşuyorum, dudaklarım konuşuyor, konuşan gözlerim değil. Gözlerim sadece onu izlemeye yetiyor. Yetmek de nesi? Gözlerim tabii ki de yetmiyor. Ellerim ellerinde. Kaç tane el gerek bana? Elleri için, saçları için, yanakları için...

O gitmemesi gerektiğini biliyor. Ben sadece gitmesi gerektiğini söylüyorum. "Hadi ama..." diye söyleniyor, ama buna da cevap veremiyor. İfadesizken ne güzeldi, şimdi bu yavru köpek bakışları güzel değil mi? Gözlerinin hafif nemli hali, ağlamayacağını bilsem de beni korkutan. Onu zorlayacağımı bildiği için konu değiştirmeye çalışıyor sadece. "Ne yani üşümeyecek misin sen bu üstündekilerle?" Sanki benden kalın giyiniyormuş gibi sadece benim hakkımda konuşması? Tabii ki de deli ediyor beni. "Sen kendine baksana..." diye söze girecektim yine, bu sefer vazgeçiyorum. Biliyorum, ne kadar konuşturursa beni o kadar çok kalmasını isteyeceğim.

Aklımdaki milyonlarca eli çekiyorum üzerinden. Belli ki o da hissediyor içine düştüğü boşluğu. Bir adım atıyorum geriye doğru, ve bir adım daha.. Özür diliyorum ondan, yine aklımın içinde her şey. O sadece korkan gözlerle bakıyor. Kapatıyorum gözlerimi, gülümsemek istiyorum, yüzümden okunabilen tek duygu acı, belki de acı içinde gülümsüyorum. Bir adım daha.. Çığlık atıyor o, çığlığını duymuyorum. Düşüyorum, sonunda, benim sonsuzluğumu simgeleyen her şeyin içine düşüyorum.

Sadece sonsuza kadar düşmeyi diliyorum içimden.

Bir daha uyanmamayı.

Ama... ama işte ya, uyanıyorum.

Aynı şarkı çalıyor, kaset ileri sarmıyor. Kaç saattir aynı şarkının içine hapsolduğumu düşünüyorum, kaç saattir bozuk bir düşün içinde kendimi tekrarlıyorum... Yine de şarkıyı kapatmadan soluk beyaz tavana bakıyorum. Gözlerimi gerçekliğe kapatıp bu sefer ağlarken, daha gerçekçe, gülümsüyorum.

May your smile
Shine on
Don't be scared
Your destiny may keep you warm


2 yorum:

  1. Anlattıkların benim önceki hislerimle o kadar aynı ki :( Diyecek hiç birşey bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen böyle oluyor hayal dünyam.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~