Çok kelime az söz

Galiba aşırı dizi izlemekten beynim patlıyor, ya da aşırı derecede matematik çalışıp stres yapmaktan. Ama inanır mısınız neden bu kadar çok ve anlamsız stres yaptığımı da bilmiyorum. Normalde ayda bir tane filan sivilce çıkardı yüzümde, son zamanlarda biri bitse biri çıkar oldu. Ama sivilceleri dert etmeye gerek yok, yaz bitmeden onlar biter. Hemen sivilceler tatlı olmama da engel değil ya.

Friends'te 6. sezonu bitirdim sonunda. 7. sezonun ilk bölümüyse sonu öyle bitmese çok üzücü bir bölüm olurdu benim için, insanların kavga etmelerine dayanamıyorum. Ve Ata benden 1 yıl sonra başlayıp beni geçmek üzere olduğu için deliriyorum. Üstelik ona defalarca Friends izlemesini söylememe rağmen izlememişti. Sonra izleyince en sevdiği 3. dizi oldu. Galiba insanlar sevdiğim şeyleri benden çok sevince kıskanıyorum. Yani şey gibi, iki arkadaş tanıştırırsınız da sizden daha samimi olurlar ya. O da benim pek başıma gelmedi gerçi, malum pek tanıştırabileceğim insan yok. Ama birileri alsın şu insanları sosyalleştirsin.

Derken son günlerde evde yalnız olacağımı fark ettim. Pazar da etüt varmış ama ders yokmuş. Gitmeyip de tüm gün evde uyumayı düşünüyorum galiba. Öylesi en iyisi. Ya da sınıfla konuşup haydi haftasonu toplanalım diyebilirim ama onu da hiç yapasım yok ya. Evde mantı var ama gece uyanıp da yemeye üşenirim. Yarın dershane olunca geç yatasım gelmiyor. Hatta erken yatıcam galiba. Dün erkenden yatmayı düşünüyordum ama misafirler vardı sonra da hayatımda başıma gelen en güzel şeylerden biri geldi.

Şöyle ki:

Sabah sınıfça whatsapp grubu kurdular sonra o onu atsın şu şunu atsın derken bir baktık ki herkes gruptan çıkmış sadece Zey ve ben kalmışız, o da zaten yanımda oturuyor. Sonra ben de Ata'ya grup kurup hadi birileriyle tanışalım dedim ama tanışacak kimse yoktu. (Twitterdan birkaç telefon numarası buldum, artık canım sıkılırsa onlara mesaj atarım belki, neyse.) Zaten 2 kişi olduğumuz için gruptan mesajlaşmamız da çok saçmaydı. Sonra ben misafirlerle filan takıldım,
geldim ne göreyim, 60 mesaj! Tabii bu 60 mesaj kısmı artık beni çok şaşırtan bir olay değil. Asıl şaşırtıcı olan eski rpg arkadaşlarımın whatsapp grubu kurup beni gruba almaları ve yeni bir site kurmak istemeleriydi. Sevinçten ağlayabilirdim ya! Hani birileri bir şeyleri özlüyor ve siz aklına geliyorsunuz filan, harika lan. Baya bir konuştuk saat bire kadar filan.

Herkes uyuyunca konuşma bitti. Alperen de uyudu.

Sonra da Ata bana yatmamamı söyledi, ama o kadar yavaş mesaj yazıyordu ki uyuyakaldım ve o yüzden de uyumaya karar verdim. İnsanlar herkesin kendileri gibi uykuyu gereksiz bulan insanlar olmadığını anlamalı. Yok ben anlamıyorum bu çocuk yemiyor uyumuyor nasıl yaşıyor?

Yine garip rüyalar görme fasıllarım da başladı. İyi haber, artık rüyalarım "creepy" değil. Tabii bu gece rüyamda insanları tekmeleyip dövdüğümü saymazsak, ki bence hak etmişleri de. Mesela 3 gün önce rüyamda okula geliyorduk ama okul aslında evdi oturma odasında 3 tane televizyon vardı, mutfak balık doluydu. Başta evde kimse yoktu meğer Eliş varmış önceden gelmiş gitmiş telefonu orda unutmuş. Tanımadığım bir kadın ve annem vardı. Sonra bir kız çocuğu geldi elinde bir sürü poşet vardı, Alpi sipariş etmiş her şeyi. Ben de kızı içeri aldım. Sonra Alpi'yle Ata geldi, Alpi kızın 120 lirasını verdi, Ata oturma odasındaki televizyonlardan birini açtı. Sonra herkes gitti ama annemle kız ve hatırlamadığım kadın evdeydi. Kız bu saatte gitmesin dedik oturma odasına çarşaf serdik orada yatsın diye. Bir şeyler bir şeyler oldu. Yoldaydım Rachel geldi, Eliş'in annesi de vardı, meğersem Rachel Eliş'in ablasıymıştı. (Nasıl rüyalar görüyorum lan ben.) Yalnız ben neredeyse tüm sınıfı gördüm ama parçalar o kadar bölük pörçük ki hiç toparlayamıyorum, neyse boşverelim.

Uyumak güzeldir.
Arkadaşlar güzeldir.
Salakça hareketler her zaman prim yapar.

4 yorum:

  1. Etrafımdakilere film öneriyorum sonra film kahramanını Facebook kapak fotoğrafı yapıyor sonra twitter da takip ediyor instagram da fotoğrafını paylaşıyor deli oluyorum. Bu yüzden etrafımdakilere film müzik dizi önermem. O kişiyi sadece ben bilmeliyim :D bu whatsapp ı kullanamadım daha doğrusu sadece işi düşenler ve Vodafone mesaj gönderiyor.

    YanıtlaSil
  2. Ben sevdiğim şeyleri paylaşmak istiyorum ama sonra da kıskanıyorum ya işte :D Artık sırf izlemesin diye "sakın izleme" der oldum.
    İstersen bana mesaj atabilirsin ya, gerçi ben her ortamda biraz farklıyım galiba. Whatsappda daha enerjik oluyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye sorarlarsa internetten araştırıp izliyorum diyorum sen de öyle yap :D. Ama bu whatsapp için telefon numarası gerekiyor değil mi ? Gizlilik konusunda biraz sıkıntılarım var şimdilik kalsın:) gizliliğim çok gizlidir:D

      Sil
    2. Ben heralde kim önüme ne koyarsa onu izliyorum :D Mutlaka bir yerde rastlamış oluyorum, olmadı abim-kuzenim açıyor beğeniyorum :D

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~