Havalar da sıcakladı ya

Aynı şeyleri tekrar etme şeysi içinde, gele gele yine buraya geldiğimi anladım. Sen onca onca yazma sonra gel günde 3 yazı yaz, olacak iş değil. Aslında bir şeyler yazasım var gibi ama anlamlı şeyler yazasım yok ta benim. Ondan fazla şansım yok.

Bir denemeye girdik ki, ufu... Tabii başka insanlara kolay geliyor, ben de sorunu kendimde arar oldum. Bi de kitapçıklarda sorun çıkmış bize yarın yapacakları sınavı yan sınıfa yapmışlar bizim de kitapçıklarımızı vermediler aynı sınavı onlara yarın yapacaklarmış filan. Ben de bu dershaneye 9 gün daha katlanacağımızı düşünüp üzülüyorum.

Babam neden karadeniz çayıyla earl grey'i karıştırıyor lan? Öyle çay mı olur? Kendini karadenizli ingiliz beyefendisi mi zannediyor? Hayır ya ben istemiyorum earl grey, bergamot bile sevmiyorum ben.

Abim New York'a varmış ya, nasıl kıskandım, nasıl kıskanmayayım. Neyse siftah onla olsun, üniversitede ben de giderim nasılsa. Şimdi de tekrar uçağa bindi Indiana'ya gitcek. Amma da gitti be. Neyse. Üzülme üzülme biz de gidicez.

babam en son bir saat önce çay demleyeyim mi dedi, evet dedim, de bu çay niye gelmedi?

Vee aah! Sevdiğim karakterleri benden almasalar olmaz mı? Chandler benim, benim kalacak kampanyası başlatıp herkese Chandler rozetleri tişörtleri ve şapkaları dağıtmam gerek galiba.

Sadece şunun tatlılığına baksanıza ya *-*
Tabii anında satış yapıp New Girl'ün indirdiğim son sezonunda Nick diye eriyeceğim için bana laf atmayın e mi? Ve hatırlatın da bi daha arkadaşlarıma sevdiğim dizileri önermeyeyim filan. Hatta tam şimdi Ata'ya asla Fringe ve New Girl izlememesini söyledim. Friends için geç kaldım ama onları kurtarabilirim galiba.

Ben 2. çayımı içiyorum ve yaklaşık bir saattir bu yazıyı yazıyorum. O yüzden bu işe bir dur demeli ve New Girl izlemeliyim kedicikler, bai bai~

I love him! That's right! ~(˘▾˘~)

2 yorum:

  1. Karadenizli İngiliz beyefendisi mi haha :D Çok tatlı oldu bu ya :)
    Yurt dışı benim de hayalimdi. Üniversite bitti ve hala bir hayal olarak bekliyor bir köşede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üniversitede dil öğrenmek için gidebilirim belki, abim gitti ben gitmesem çatlarım ya :D

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~