Kediler seni yer

11'de kalktığım ve ders çalışamadığım halde (yok valla bu yazıyı bitirdikten sonra bir gideyim de ders çalışayım, telefondan uzak durursam çalışabilirim bence) dolu dolu (?) ve neşeli bir gün yaşamak güzel değil mi? Her ne kadar öğlen kahvaltı niyetine bilmem kaç günlük pilav ve tavuk yesem de akşam içli köfteyi sevdim. Üstelik gün boyu Friends izledim. (12-13 bölüm, abartmış olabilirim galiba ama bunlar neden hala evlenmedi ya, insan evlenmek için bir sezon bekler mi ühü)

Bazen hani kafanız boş olur ve hiçbir şeyi dert olarak algılamazsınız ya. O günler çok güzel oluyor işte. Mesela geceleri acıkmak ve mantı yemek de güzeldir ama evdeki tüm mantıyı bitirdim, yazık.

Ve arkadaşlarınızın sizi kandırması güzel değildir ama böyle saçma bir şey de saçmadır yani. Kuyruklu yıldızlar kayar gider, biri size bak kuyruklu yıldız var derse bakmayın.

Galiba insan gerçekten iyi zaman geçirince yazacak bir şey olmuyor. Biraz kitap okumam lazım ve bay ödg hocası gelmeden en az bir matematik kitabı bitirmeliyim. Tabii ki de beni aptallar sınıfına düşüremez. Ama hiç yoktan bik bik bik konuşamaz da değil mi?

Şimdi fark ettim de harddiskimin mavisi baya güzelmiş.

Ve dizi izleyince sürekli aptal ingilizce kelimeler söylemeye başlıyorum. Hem de sürekli.

Ve anime karakterleri neden bu kadar aşık olunası?
Neden!

Ve bugünü de kedilerle kapayalım kedicikler.
O değil de arkadaşlarına kim daha çok seviyor diye tartışmadığın sürece aynı şeyleri dinlemek gayet güzelmiş.

6 yorum:

  1. Böyle çılgın gibi izlediğine göre Friends harika bir dizi olmalı :)
    Ben de dizi arayışındayım. Belki ona başlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi harika olmasına harika ama arkadaşımla bir nevi yarış halinde olunca kendimi fazla kaptırmış olabilirim :D
      İyi haber, hala bana yetişemedi; kötü haber, bir iki güne yetişir.

      Sil
  2. Ya ben bu şarkıyı çok seviyorum, söylerken nasıl da komik oluyor.
    Bana tatillerde zaman durmuş gibi gelir hep. Güzel zaman geçirsek ne, bir hareket yok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tatil konusunda hiç iş yok. İnsanlar gezer tozar bir şeyler yaşar ben boş boş otururum hep :)

      Sil
  3. harddisk mavisi diye bi olay var , bilmiyomuyduun :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten var mı ya o.o Ama güzel mavi

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~