Mantı sezonu da açıldıysa yaz geldi

Annem Adana'da, babam dışarıda. Ben bu saate kadar ne yapıyorum yine bilmiyorum. Birkaç saat önce saçımı kazıtmaya karar verdim, sonra vazgeçtim mor sprey boyayla boyadım, baktım saçlarımı keçe gibi yaptı yıkadım, üstüne bir de saç boyası sipariş etmeye karar verdim, kızıl olurum belki. Bak bu çocukluk hayalimdi, yani kızıl olmak. O manzara hep aklımda. Ekose mini eteğim, sallanan sandalyem, upuzun kızıl saçlarım, elimde de fotoğraf albümü. Sonra kapı çalacaktı, arkadaşlarım filan. 3. sınıftan kalma bir hayal, ama hala hoşuma gider. Eğer uzun boylu olsaydım uzun saçlar isterdim. Ama kısa saç daha çok yakışıyor bana.

Çok seviyom lan bu ifadeyi
Dün Enigmatis 2 indirdim telefonuma, bu gece yarısına kadar filan da bakmamıştım. Sonra açtım ve aman Allah'ım! Aşık oldum ya oyuna. Aksiyonsuz macera oyunu, arada kısa film gibi sahneler, gerilim filan, çok beğendim, hemen hepsini oynamak istedim, ama geri kalan bölümleri açmak paralı. Nasıl ciğerim yandı anlatamam ya. Neyse belki birileri doğum günümde alır. Ya da birileri bana kendi doğum günlerinde alırlar. G.'ye de doğum gününde ne alsak karar veremedik, doğum günü geçti. Ama güzel bir şey bulup da alırsak daha mutlu olmaz mı? Hediyeler mutlu edici olmalı. Gerçi ben beğenemem. Hediyeler konusunda kötüyüm ama almayı çok seviyorum. Bi de amaçsızca android için Zelda oyunu istiyorum. Acaba telefon aldıracağıma Nintendo 3DS mi aldırsaydım? Ortaokuldan beri en çok istediğim şeylerden biri 3DS. Abim zamanında o Wii yerine 3DS alsaydı daha mutlu olurdum. 9. sınıftan beri Zelda'daki tapınak bölümünü geçemedim ya, bir türlü çıkamıyorum oradan, ne olacak bu hal? Birileri gelip bana o bölümü geçsin ben de oyunuma devam edeyim, fevkalade olurdu be.

Bi de uyurken sürekli parmaklarım uyuşmasa. Sabahları da taze çay içebilecek vaktim olsa..

Ama bayılıyorum taze ekmeğe. Ekmekler hep taze olsa.

Bazen olur ya hani, eski hayatınıza dönebileceğiniz hissi. Ben hep mükemmeldim ve mükemmel kalıcam gibi. Hah işte o his de mükemmel.

Abi gece gece de çay içilmez ki. Abi ne ya? Bana garip bir şey söyle diyen insana da domuzların çok eşliliğinden bahsedilmemeli. Ve insanlara garip tepkiler vermek güzeldir. Ama "Oh" "uh"dan daha güzel, ve evet hepsi "aah" diye okunuyor. Ama ne kadar farklı yazı o kadar emotion.

Bi de rengarenk mumlar ne güzel be.

Sonra bakıyorsun, hep çok şey ama hiçbir şey.

Tabii geç oldu yine, uyumak hep mantıklı bir davranıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~