Mim 13 / Pencere Mimi

Deep beni mimlemiş, çook teşekkür ediyorum, ben de mimi okur okumaz hemen kalktım yaptım. Zaten tüm gün yaptığım hiçbir şey yoktu ve kalitesiz doğum günü şarkılarımı dinleyip duruyordum, yapacak bir şey bulmak harika oldu :)


Blog başından kalkıp pencereyi açıyoruz veya balkona ya da bahçeye veya sokağa çıkıyoruz. Dışarı bakıyoruz. Gözümüze ilk görünen kişiyi inceliyoruz. Cinsiyetini ve üzerindeki giysiyi yazıyoruz, ne yaptığına bakıyoruz.

Balkon kapısı hali hazırda açıktı. Balkona çıktım, karşıma çıkan tek kişi karşı apartmanın ilk katının balkonunda oturan kadındı. Üstünde uzun kollu pembe bir penye vardı ve beyaz yazma takmıştı. Başta ne yaptığını anlayamadım ama sonra fark ettim ki çay içip karşısında oturan biriyle muhabbet ediyordu.

--
Birilerini mimlemek isterdim ama karar veremedim. Lütfen görenler yapsın ^.^

8 yorum:

  1. Deep yine ilginç ve tatlı bir mim yaratmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bayılıyorum mimlenmeye :D
      Ama galiba onu da başkası mimlemişti :)

      Sil
    2. yok başkası mimlemedi bu mimlee. o yazımda diyom ki zamska ve kafa dergi 2 ayrı mim gönderdi. onları yapmadım. benim yaptığım 3. bi mim :)

      Sil
    3. Aah benim anlamayışım ^^''

      Sil
  2. heeeey ben sana sölemeden görmüşsüüün olley çok sevindiim. ve mimi tam da gerektiği gibi yapmışsın. heyooo çok sevdiiim. insanları seviyoruum. bi de kaybolmaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaybolmak istemiyorum ama yazacak pek şey olmuyor şu sıralar hayatımda, durulma anları :)
      Ama iyi ki mimler var da beni yazacak konu bulma sıkıntısından kurtarıyorlar. Çok teşekkürler mimlediğin için ♥

      Sil
    2. yazmasan da kaybolma iştee. o zaman arada gel yorum yap veya miriğba de amağğ :)

      Sil
    3. Tamam tamam, gösteririm arada kendimi ki ^.^

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~