Susuzluktan uykumuz gitmiş

Kendi evimde lalala
Deplasmandayım lalala

Bu şarkı çalıyor aklımda. Şimdi neden aklımda çalıyor gerçekte de çalsın diye isyan edip şarkıyı açabilirim ama biliyorum ki şarkı açarsam başka şeyler de açarım sonra uyku da hayal olur bu yazıda.

Aslında uyuyamıyorum diyemeyeceğim. Gayet uyuyorum son zamanlarda, hatta fazla uyuyorum. İki gün önce su içmedi diye Alpi'yi kınadıktan sonra bugün yaklaşık 20 saat filan su içmediğimi fark ettim. Sabahtan beri çay içiyordum ama hiç su içmemiştim ya. Su içmemek benim için gerçekten garip bir durumdu. Belki de son zamanlarda yeterince su içmediğim için uykum geliyordur, o da belli olmaz değil mi?

(Dikkat çok Friends ve GoT spoilerı içeren paragraf!)

Şuan kimse yok galiba. İnsanlar uyuyor. Zaten Ata'ya da sürekli Rachel'dan bahsettiği için atar yapıp beynimi sikmemesi gerektiğini söylemiş olabilirim. Bu kesinlikle benim suçum değil, Monica'ya uygunsuz yakıştırmalarda bulunmadan önce kendisi düşünmeliydi. (Tabii benim de "sensin orospu" demem hiç yakışık kalmadı) O beni sinirlendirdikten sonra benim ona Ross'un Rachel'ı fotokopici kızla aldattığını söylemem hiç suçum değil hatta. O da bana Bran'ın öldüğünü söyledi ki bunun için onu parçalayabilirim. Tywin de ölmüş ama o umrumda olmadı pek. Şimdi de küstü, iki saattir cevap vermiyor.

Aslında bugün erken kalkıp dizi izleyeceğimi sonra da ders çalışacağımı hayal etmiştim ama tabii ki de hayallerim gerçek olmadı. Onun yerine öğlen kalkıp tost yaptım. Ve tost yaparken aklıma neden tosta kaşarları dilimlemek yerine rendeleyip koymuyoruz gibi bir fikir geldi. Karışık tostta da sucukları minik minik kesip aralara serpiştiririz. Buzdolabına not aldım, bir dahakine öyle deneyeceğim. Keşke tostu yapmadan önce aklıma gelseydi, merakta kalmazdım.

Ee tabii geç kalkınca ders çalışma tamamen iptal oldu dizi izleyeyim dedim ama onun yerine milletin ders çalışmasından özenip ders çalışmaya başladım, soru sordum filan. Polinomlardan hala çözülmemiş 4 soru var, ve son testin son soruları. Ama insan çözmeye üşeniyor ya. Galiba ne geliyorsa başıma üşengeçlikten geliyor benim.

Her neyse aptal aptal ders çalıştıktan sonra GoT izleyeceğime Friends izledim. Sonra ne yaptığımı tam anlamadım aptal aptal bilgisayardan flashlara dizi filan attım. Alperen'le sohbet ediyorduk. Abim bir saat eminönünde kuzenimi bekledi, yarın sabah da Amerika'ya gidecek. Kendi evimde deplasmanda değilim de ne bileyim ortalarda bir maç var ben yedekte bekliyorum gibi. Kuzenlerime hoşgeldine bile gitmedim. Bir ara G.'ye eski sevgilimi telefonumdan engellediği için teşekkür etmem lazım artık hangi dandik profil resmini koymuş diye bile bakmıyorum. Sabah kalkacak ve dershaneye gidecek olmak iğrenç geliyor. Ramazan dışında hiç mi boşluğumuz olmayacak yahu bizim? Çalış çalış çalış Boğaziçi İşletmeyi (nah) kazanırsın.

Bence sen şimdi yat. (Evet dayanamadım açtım şarkıyı.)

Keşke ben de Eliş gibi çılgınlık yapıp dershaneye gitmek yerine çılgınlık yapıp kaçsaydım. Şimdi Antalya'da uyuyor olmayı burada saçmalıyor olmaya tercih ederdim. Hem kuzenim de SnK izliyor. The Following'e başlayacakmış beraber başlardık.

Bay bay kedicikler, kendinize bir kutu şeftalili ice tea alın ama içmeden önce yıkayın, annem dedi birileri metal kutudan bir şey içip ölmüş.




Benden kalan her şeyi at
Ya da uygun bir fiyata sat şimdi
Önemli değilim
Artık eskisi gibi olmaz
Olsa da aynısı olmaz şimdi
Emin değilim

3 yorum:

  1. Bir ara çok vardı bu metal kutudan bir şey içip ölme muhabbeti. Unutmuşum bak :D
    Neden kazanamayacakmışsın(Ne kadar uzun bir kelime oldu yaa :)) Boğaziçi İşletmeyi böyle düşünme amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazanırım ya dimi :D Ama insanın arkadaşları çok iyi yapıp kendisi o kadar iyi olmayınca umutsuzluğa düşüyor :)

      Sil
    2. Kendini başkalarıyla değerlendirme tatlım. Bak benim gittiğim dersanede dersane birincisi denemelerde hep full yapardı össde ben ondan daha yüksek aldm :D Denemelerde ilk 5 te bile olmamıştım hiç :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~