Beklersiniz beni (Bekleyin yani)

Bu güzel dünya kupasını Almanya'nın kazandığı saatlerde (bana öyle bakmayın hiç anlamam futboldan, ama çok Almanyayı tutasım gelmişti onlar kazandı, lütfen taş atmayalım temizleyenimiz yok buraları) baktım beni kimse tınlamıyor, e zaten çok anlamsız şarkılar çalıyor arkada, sıcaktan dolayı gözüme gram uyku da girmiyor.. Dur dedim kendime, güzel bir şarkı aç gel de bir şeyler yaz. Aslında tam olarak öyle de diyemem ya, üç gündür bir şeyler yazacağım yazacağım yazmaya vakit bulamıyorum, vakitten çaldım biraz sankim.

Cuma günü çılgın bir kararla (bu çılgın kararı aylardır bekletiyorum, annemin kafaya yeni estiği için çılgın oluyor) Antalya'ya gitmeye karar verip en ucuz bilet bulduğum zamana (ki iyi de buldum bende) bilet aldım. Salı günü nemli ve sıcak akdeniz sahillerinde uyuyor olacağım. Çok sıcak oruç oruç gündüz gezilmez, ben evden çıktım mı kafa gidiyor burada, ama avm filan gezsek okey yani. Akşam da kuzenlerle kop kop yaparız. Ne bileyim, hazır boğazım yeni iyileşmişken dondurma filan yerim belki. (Doktor bir hafta sonra kontrole gel dedi ve ben unuttum. Büyük ihtimalle sabah kalkıp hazırlanmaya üşeneceğim için yarın da kontrole gitmeyeceğim.) Gitmemin tek sebebi şu şehirden ve her zamanki monotonluktan biraz uzaklaşabilmek. Antalya'dan da Samsun'a geçmeyi planlıyorum, bayramdan sonra da eve dönüş. Ama o kadar güzel geliyor ki başka bir şehir fikri.  Aah bildiğin ruhuma yaz tatilsel bir şeyler doluyor be.

Hah diyordum ki cuma günü. Sonra havalar bir ısınmaya başladı ki, pişiyorum. Normalde odam sabah sıcak olduğu için oturma odasında yatıyorum ama yok anacım oturma odası durulacak gibi değil. Odam bile oradan serin. Ben de odama transfer oluyorum geceleri. Ama eriyorum ya. Cumartesi ilk defa bir çılgınlık yapıp teyzemlerle dışarıda iftar yaptık, çay bahçesi gibi bir şey. Teyzem dolma ve ayranlı köfte yapmıştı, tüpümüzde çorba ısıtan teyze de istemememize rağmen tabaklarımızdan birine çorba koydu. (Çorba yenmedi ziyan oldu.) Gerçi ben sadece dolma yedim, ayranlı köfte de sevmiyorum. Ama çay güzeldi. Evde pişmediğim zaman çay hep içilesidir zaten. Ama sen git üstüme dökül ya. Hayvan çay. Tam bir öküz. Adamı katil eter. Neyse ben yine içmeye devam ettim... Ne yani su üstünüze döküldü diye testiyi çöpe mi atıyorsunuz? Telefonumun şarjı bitene kadar dışarıdaydık dicem de telefonumun şarjı ne zaman bitmiyor ki?

Bugünse yine bir iftar keyfi. Ah anlatmaktan yoruldum ya. Ayrıntıları es geçip ilginç şeylere geliyorum. Kedinin gözü mavi değil ama fotoğrafını flaşla çekince mavi oluyor! Evet gün boyu ilgimi çeken şey buydu. Bir de Alpi'nin beni kışkırtmasıyla selfie çekip, sonra o selfienin fotoğrafını çektim. Hatta dudak büzüp peace (hala piece yazasım geliyor, bunlar hep anime) yaptım. Bence gayet başarılı bir çekim oldu, daha nicelerine. (Belki de o nice, "nice pic bro" nicesidir.. Bilemezsin..)

Velhasılıkelam, kim bilir belki bir belki birkaç hafta yokum canlar. Yarın yazdım yazdım yazmadım yazamam.

Bon voyage bana~


Teoman - Kadınım

12 yorum:

  1. Dünya kupası maçlarının hiçbirine bakmadım gerek te yok Türkiye olsa neyse :)
    Tatile şehir dışına değil evin dışına çıkmamış olarak benim yerime de gez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spordan hiç anlamıyorum ben ya :)
      Senin yerine de gezerim, umarım sen de tatile gidebilirsin bir yerlere.

      Sil
  2. İyi tatiller,güzel gezmeler dilerim.
    Kendine dikkat et daha iyi olmana seviniyorum yine hasta olma diye :)
    İftarı farklı bir mekanda sevdiklerimizle açmak güzel fikirdir çay bahçesi olması tam aile,bir arada olma konsepti.Aksiliklerin keyfini bozmaması güzel.Hadi gezi notlarınıda bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Birkaç fotoğraf çekmeye çalışırım, eğlenirsem güzel bir tatil yazısı da çıkar :)

      Sil
  3. İyi tatiller =) Darısı biz zavallı stajyerlerin tatile çıkamayanların başına =)

    YanıtlaSil
  4. Ama ama hani ağustosta gidecektin. Kandırdın beniii :D
    Ben de gitmek istiyorum ya bananeee :D
    İyi tatiller tatlım. Hava ve şehit değişimi her zaman iyi gelir :)
    Kendine dikkat et oralarda :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağustosta dershanem başlıyor ya, hiçbir yere gidemem gibi :D
      Gitmesi iyi geldi de tatilden dönmesi de yoruyor :)

      Sil
  5. çok çok iyi tatilleeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^
      Çok iyi bir tatil yapıp döndüm!

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~