Bu saat gece sayılmaz

Nerede kalmıştık bilmiyorum. Şuan tek düşünebildiğim ice tea'ye musluk takabilsek gibi bir şeyler, ya da minik bir termosum olsaydı ya. Mincik bardakla içip içip dolduruyorum. Oysa büyük bardakla 3 kere bile doldurmam gerekmeden biterdi şişe. Böylesi daha zevkli diyorum, böyle kalsın.

Gidecek yerim yok, serin olan bir tek balkonlar var. Büyük balkonda takılamam ananemin odasının dibi. Kendi odamdaki balkonda çamaşırların arasına sığındım sanki. Birazdan biraz daha asılacak. Neyse nem olur, iyi gelir işte. 

Saat daha on iki olmadan ben gece bir modlarındayım. İnsanlar bana git demeden gitmeler filan. Yerdeki fatura nereden gelmiş benim balkonuma, alıp bakmaya bile eriniyorum. Şimdi hangi şarkıyı açsam bilemiyorum. Badem'in bir şarkısı gelmişti birkaç saat önce aklıma, denmeye değer. (Komşular küfretmese iyi)

Şimdi biraz fıstık biraz da kaju olsa ne güzel giderdi be. Bir de gece olsa ama zaman çok hızlı geçmese. Beyaz ev eşyaları helikopter gibi ses çıkartarak çalışmasa.

Ben kitabımın son bölümünü okuyayım, bir de çamaşır asayım.

Kız kısmısı böyle yapar.

(Ve yazı biter, şarkı biter)


Badem - Geceyedir Küsmelerim

5 yorum:

  1. yaz bitsin, sıcaklar sona ersin, kitabım bitmesin ( daha çok var zaten, kolay kolay bitmez.) ..
    (ne alaka şimdi, dicen de,, aklımdan geçenler yahu.. ))
    kolay gelsin sana da, çamaşır asmada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabım bitti benim.. ama üzülmüyorum ya, iki yeni kitap aldım bugün.

      Sil
  2. Balkon olmasa yazın başlarında ölmüş olabilirdim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evde çok fazla balkon kültürü yok ya, ama dayımların evinde tüm gece balkonda oturmaya alıştım şimdi balkonda çay içmemek sıkıcı oluyor :)

      Sil
  3. İlginç bir tarzın var.. Yazılarının bir kısmına bakabildim ve çok hoşuma gitti.Keyifle takip edeceğim.Ayrıca ice tea' ye bayılırım :)
    www.seleninevcilikhayati.com

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~