Can sıkıntısı da bir yerde güzel

Bundan bir saat önce kafamın içinde yazacak bir şeyler düşünürken her türlü ana konudan fazlasıyla saptığımı fark ettim. Aslında hep öyle oluyor. Bir şeyler yazarken ya da düşünürken başka yerlerden başka fikirler geliyor aklıma, sonra onları araya sıkıştırsam onlardan doğan başka şeyler. Hatta bazen bazılarını yazamıyorum konu çok kayar diye, içimde kayıyor. Mesela ibeano yazısı yazayım derken aklımda konu mercimekli çorbaya ve ondan da başka şeylere kayabiliyor.

Gel gelelim mercimekli çorbaya. Hasta insanlar çorba içerler, ben de anneme çorba yapmasını söylemiştim ama annem en güzel mercimekli çorba yapıyor, o yüzden mercimekli çorba istedim. Ne yazık ki annemin çorbasının tadı olmasını istediğim kadar güzel değildi. O da anladı tabii çok beğenmediğimi "Senin istediğin mercimek çorbası bu değil miydi?" diye sordu. Ben de verebileceğim en güzel cevabı vererek "Ya sen hani geçen ramazan misafir gelince yapmıştın ya o seferinde çok güzel olmuştu öyle istiyorum." dedim. Tabii size "bir şarkı dinledim çok güzeldi, adını hatırlamıyorum, melodisini de hatırlamıyorum ama çok güzeldi" gibi gelebilirim ama annemde yaptığı çağrışım "Bugs Bunny izlerken bir kurabiye yemiştik ya o kurabiye" oldu. Yok yok, bunlar benim sözlerim değil ama sizi çok uzağa da götürmeyeceğim, abim zamanında bu lafları kullanmış. Ama tabii o Bugs Bunny izlerkenki kurabiyenin hangi kurabiye olduğunu da öğrenemedik.

Gel gelelim neden yazı yazmak istediğime. Evde tüm gün yalnız yalnız oturuyorum, eve biri geldi mi de gidiyor yatıyor, ben yine yalnız yalnız oturuyorum. Konuşabileceğim herkesin canı en az benim kadar sıkılıyor, eğlenceli şeyler bulamıyorum.

Gel gelelim iyi haberlere! Sadece 3 tane iğnem kaldı ve çok büyük oranda iyileştim, sadece boğazım birazcık kötü ama bir iki güne o da geçer diye umuyorum. Yaptığınız yorumlar için çok çok teşekkür ederim, hasta bir insana en iyi ilaç aldığı geçmiş olsunlar bence ^.^
Dondurma yemeyi ve bolca ice-tea içmeyi özledim. Tamamen iyileşince yapacağım şeyler listesi çok da uzun değil. Ama önemli değil. Ah bir de ders çalışsam.. 


16 yorum:

  1. benimde en sevdiğim çorba mercimek çorbası :)
    daha iyi olmana sevindim.Bir daha ki yazıda turp gibi olursun artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hastalığımı çok yansıttım buraya ama geçti gibi sonunda :)

      Sil
  2. İyileşmeye az kala diyosun yani yuppii :)
    Ben de evde çok sıkılıyorum yaa of. Ne olacak senle benim halim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi tatile gidebilsem iyiydi ya :D

      Sil
  3. İyileşiyorsan iyi bari ya :)
    Bugs Bunny kurabiyesi de ilginçmiş daima gizemini koruyacak herhalde :D
    Starstrukk ilkokul 4. sınıfta sürekli dinlediğim şarkılardan ya dinleyince bir tuhaf oldum şimdi, eskiden hep dinlenen şarkılar yıllar sonra birden dinlenince nasıl hissediliyorsa öyle oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır dinlemediğin şarkıyı bir yerde duymak bambaşka bir his :) Mesela eski ve sevdiğim şarkıları filmlerde/dizilerde duyunca da bir garip oluyorum ben.

      Sil
  4. Lorim iyileş de yanı anda balon uçuralım "oley lori iyileşti" diye:Pp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur ki Uska'm :D Balon almaya üşenmezsem her türlü :P

      Sil
  5. ohh şükür kurtuluyorsun hastalıktan :) dikkat et kendine bu kadar ağır hasta olma bir daha :*
    şu günler nedense pek bir sıkıcı benim içinde!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bi daha böyle hasta olmamak için çok uğraşıcam :)
      En yakın zamanda günlerinin eğlenceli hala gelmesi dileğiyle~

      Sil
  6. Mercimek çorbasına bayılırım ♥
    Herkesin canı sıkılıyor ya :(
    İyileşmene sevindim,bir dahaki yazıda çok daha iyi olursun umarım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin canına iyi gelecek şeyler olsa keşke, eğlenenleri kıskanır oldum :)

      Sil
  7. geçmiş olsun. hani 3 iğne kalmışken yazdığın yazıdan yaz deriz sana ilerde bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım o zaman ben de "hangisiydi o yazı ya" diye çok düşünmeden hatırlarım :)

      Sil
  8. Daha tam iyleşmediğinden yemekler tatsız gelebilir belki o yüzden çorbayı beğenmemişsindir :)
    Daha iyisin ama artık dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorduğun için çok teşekkür ederim :) Artık çok daha iyiyim, iğnelerim de bitti hem :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~