En Samimi Blog Ödülü

Her yere gülücük koymamak için zor tutuyorum ya kendimi. En sevdiğim bloggerlardan biri bana en samimi blog ödülü verecek ben de sevinçten çıldırmayacağım, olur mu öyle şey :D Kocaman teşekkürler USKA'ya :)

Belki yaşıt olduğumuzdan yakın hissettiğim, belki de içindeki samimiyeti dışarı çok güzel yansıttığından okurken hiç sıkılmadığım, hep yazsın istediğim bloggerlardan oldu Uska benim için. Yazılarıma yaptığı yorumlar bile havalara uçuruyor beni. Ee bir yandan da örnek alınacak bir şahıs gibi. Bir kitap yazması, yazdığı kitabı Pucca'ya hediye etmesi, yazısının gazetede yayınlanması... Ona baktıkça örnek alasım geliyor ya, aferin be Uska, yürü be koçum, örnek ol be bize nidaları yükseliyor içimden :) Çok güzel ve uzun yazdığı için az yazmasından şikayet etmeyeceğim. Sadece onu okumayı çok sevdiğimi ve bana bu ödülü verdiği için çook mutlu olduğumu bilsin!

Dün kim bana niçin oscar versin diye konuşurken bugün kendi çapımda oscar kadar değerli bir ödül aldım. Bu ödülü kazanmama vesile olan blogger arkadaşlarıma, anneme, babama, tüm sülaleme, güzel şapşirik arkadaşlarıma ve Obama'ya çok teşekkür ediyorum. Tüm insanlık adına dünya barışı ve Maraş dondurması diliyorum.

Samimi bulduğum bloggerlar samimi bulduğum öteki bloggerlara ödülü vermişlar ya :)

Deep tarafından bu ödülü almasına rağmen bir de ben vereyim dedim, en samimi blog ödülümü Dördüncü Tekil Şahıs'a veriyorum. O kadar tatlı, içten ve samimi ki :) Benim için çok değerli.


Hepinizi çok seviyorum, yazılarımı okuyup yorumlarınızla yanımda olduğunuz için teşekkür ederim ♥

2 yorum:

  1. Hiiiii :D
    Ayy nasıl mutlu olduum :)
    Çok teşekkür ederim Loretta. Gerçekten çok sevindirdin beni :) Kendi bloğumu hiç beklemezken görünce gözlerim parladı :) İnsan Oscar almış kadar seviniyor :)
    Teşekkür ederim tekrar. Öpüyorum seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bu ödülü hak ettin :D Hakkını veriyorsun ♥

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~