Günlerdir hastayım ve bu beni delirtiyor

Soft kitty warm kitty little ball of fur~
Ölüyorum! Tam anlamıyla ölüyorum! İki seruma rağmen ateşim düştükçe çıkmaya devam ediyor. Boğazım hayatım boyunca hiç bu kadar kötü görünmemişti. Hani kıyaslayacak bir şey bile bulamıyorum. Eğer kulak-burun-boğaz doktoru olsam benim boğazımı gördükten sonra istifa ederdim. Bana getirdiği tek şey acı ve ıstırap. Yutkunmakta zorluk çekiyorum, yemek yiyemiyorum, bir şeyler içmek bile iyi değil çünkü sıcak şeyler terletiyor soğuk şeylerse daha çok hasta olmama sebep olur. Oruç tutamıyorum. Annem yarın tekrar serum takacağını söyledi. Neden iyileşmiyorum diye yakınmaktan başka becerebildiğim bir şey yok.

Ben burada hastayım, abim Amerika'da ve onun da nefesi tıkanıyor. Annem akşam serum taktığında iki kere serumun akmamasıyla ilgili sorun yaşadık sonra aklımıza abimin serumsal sorunları geldi. Galiba ailedeki hassas çocuk benden çok o olmuş çünkü annem evde serum taktığında serum ona alerji yapmıştı. Konuyla alakasız ama ilkokulda birkaç kere kaşını da yarmıştı, onun da izi duruyor. Herhalde en zoru annem için olmalı çünkü iki çocuğu da hasta, üstelik biri başka bir kıtada.

Tüm gün hasta yatarken Friends'i bitirdim ve finalle ilgili uzun bir yazı yazmak istiyordum ama şuan kendimde bunu yapacak gücü ve enerjiyi bulamıyorum. Umarım en yakın zamanda iyileşirim ve üşengeç olsa da biraz daha işlevsel halime dönebilirim.

Ateşim tamamen düşerse ve iyileşirsem sizi haberdar ederim.

Ciao (ah bunu demeye bayılıyorum) kitty-cats!


Hastayken dinlenebilecek en iyi şarkılardan.
Ah bana öyle bakmayın, doğum günümde de Paramparça dinliyorum.

12 yorum:

  1. Çoooooooooooooooook geçmiş olsun!
    Umarım en kısa zamanda bomba gibi olur,iyileşirsin :))

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...
    İyileşipte öyle gel,yorma kendini nasıl olsa sonra bol enerji toplayıp yazarsın dert etme.Hadi bir an önce iyi olmaya bak.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyileşmek için çabalıyorum, umarım iyileştikten sonra istediğim şeyleri yazacak enerjiye sahip olurum :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Hasta olmak cidden çok sıkıcı şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^
      İnsan ne işe yarar bir şey yapabiliyor ne de zevkle yan gelip yatabiliyor, dinlendiğimden bile bir şey anlamıyorum hasta olunca :)

      Sil
  4. Allah allah o kadar seruma ilaca rağmen nasıl iyileşmedi bu Loretta kıyamam ki :)
    Sen moralini yüksek tut yine de. İnsan kötü düşündükçe kendini daha halsiz hissediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya kötü haldeymişim ya, doktor iğne verdi bir sürü. Korktuğum başıma geldi yani :)
      Ama inanıyorum iğnelerden sonra iyileşicem :D

      Sil
  5. çok geçmiş olsun yaa :( salgın olduğunu düşünmeye başlayacağım blog da herkes hasta yahu! en yakın zamanda iyileşmen dileğiyle kendine iyi bak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Yazın ortasında nasıl bu kadar insan hasta oluyor ya, kesin salgın var :(

      Sil
  6. heeeyy çok geçmiş olsun yaa umarım bir an önce iyileşirsin :)
    kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İyileştim sayılır ya

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~