Hasta olursun derlerse inanın

Gecenin (yok sabahın) bu saatinde ne işim var benim burada, değil mi? Uyuduğumda daha on iki olmamıştı, ben de sonra uyanırım diye düşündüm. Ama ah o kadar berbat durumdaydım ki. Migren tuttu iftardan önce zaten manyak gibi baya bi ağrıdı başım. Sonra annem bana ilaç almış onu içeyim dedim. Bir de antibiyotik var zaten. Ama tabii hap içip güzel güzel birkaç saat kestireceğime anneme film izleme teklifinde bulundum. Film harikaydı orası ayrı konu, ama benim midem bulandı, kafam kazan kepçe gibi. Uyuyayım dedim ama işte uyanırım diye düşünüyordum. Ama uyanınca yaptığım tek şey etrafımdaki insanları azarlamak filan oldu. Niye azarlıyorum ya ben sürekli etrafımdaki insanları? Boğazım korkunç durumda, başım hala hafif ağrıyor. Ah. Ben uyurken gelen bir sürü mesaj, bir de üstüne öküz hissettim. Ya ilaç içtikten sonra iyileşmemiz gerekmiyor muydu? Bende niye tersine sarıyor durumlar.

Babam her gün takvimimden bir yaprak koparıyor. Hatta gün bitmeden koparıyor. Daha da kötüsü salondaki takvimlerle her gün uğraşmak istemediği için ay ay filan koparıyor galiba. Takvim lazım oluyor bir şeye filan bakcam alıyorum elime aylardan mayıs takvim çok temmuz hissediyor kendini. E tabii hayal kırıklığı.

Yutkunamıyorum lan yutkunamıyorum.

Of ya dünyada iki kötü şey varsa biri uyuyakalmak diğeri de uyanırım ya diyip uyanamamak. Bende ikisinden de gırla var. Düşünsene insanlar senle konuşmak istiyor sana ihtiyaçları var sen uyuyorsun. Aslında öyle değil ya. Bugün iyileşmezsem annem iğne yapayım dedi. İğne filan istemiyorum ben. Hiç sevmiyorum iğneyi ben.
Hep bu camları açık bırakıp uyuyorum ya o yüzden. Şimdi gece boynuma bir şey bağlayıp uyusam da kendimi boğarım.

Bana geçmiş olsunlar dileyin kedicikler.
Ben de sizi seviyorum.

8 yorum:

  1. Geçmiş olsun tatlım. Dikkat et ama kendine. Öyle açık camla uyursan hasta olursun. Ben de öyle uyuyorum ama neyse :)
    İğne en iyisi. Anneni dinle sen. Böyle günlerce sürüneceğine hemencik iyileşirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın en kötü yanı sıcakların artıyor olması, keşke hep bahar olsa aşırı ısınmasa hava ya :) Sonra işte cam açmak zorunda kalıyoruz üşütüyoruz.
      İğneden çok korkuyorum ya, ama daha da kötüye giderse mecbur kalıcam galiba :/

      Sil
  2. Çooook çooook geçmiş olsun. Dikkat et kendine. Toparlanırsın umarım bir an önce. :)

    San bir sır vereyim mi? Ben de geçen sene uyuyakaldığım için en yakın arkadaşımın nişan törenini kaçırdım. ^^

    Uyku önemli tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^

      Ah seninki daha kötüymüş.

      Bazen uykuya hakim olmak gerek galiba ^^''

      Sil
  3. Çok gemiş olsun çabucak iyileş.Olur ya bazen kendimizi iyi hissetmediğimiz zamanlar,yorgun düşeriz filan üzülme.
    Kendine dikkat et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Bundan sonra kendime dikkat etmeye çalışacağım. Yazın hasta olmak iyi olmuyor ya :D

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun yaa, ben de hastayım gibi bir şey. Bir de yaz aylarında daha bir kötü hissediyor insan hasta olunca, umarım ikimiz de iyi oluruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın nasıl bu kadar hasta olabildiğimi bir anlayabilsem :D Çook geçmiş olsun.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~