Hastayım ama canım pasta istemiyor

Selam, yine ben. (Eh başkasını bekleyecek haliniz yoktu ya.)
Mobilden yazıyorum o yüzden yorumlara cevap veremiyorum ama buradan Titania'ya bol bol geçmiş olsunlar diliyorum. Umarım ikimiz de iyileşiriz ^.^
En son hastaydım ya, ama çok az ateşim vardı. Hah şimdi o çok az ateşi olma olayını geçtim gayet ateşim var. En son bu eve yeni taşındığımızda bu kadar ateşim vardı ya, her neyse. Öğlen ateşim çıkmıştı, tabii annem babam evde yoktu, G. bana telefondan annelik yaptı, arkadaşlarım olmasa ne yaparım bilmiyorum ya. En son kolumu bile kıpırdatamayacak hale geldiğimde uyumaya karar verdim ama uyumak bile gayet zordu. Annem gelince uyandım, o ateşimi düşürdü filan derken gayet rahatladım. Hatta gece yarısına kadar gayet rahattım ama sonra tekrar kendimi kötü hissedince ateşimi ölçtüm artmıştı, ilaç içtim sonra annem geldi tekrar ateşimi ölçtü yine artmış. Bunun düşmesi gerekmiyor muydu ya? Bir saate anca etki edermiş.
Aslında ateşimizin çıkması yazın o kadar kötü bir durum değil diye kendimi avutuyorum. Halsizliği ve her yerimin ağrımasını geçersek hava bu kadar sıcakken ve herkes yanıyorken benim üşüyor olmam oldukça harika bir durum.
Ah bir de hastayken içimden gelen aşırı şımarma isteği olmasa her şey harika olacak ama.. Herkes benimle ilgilensin, "oy neyin var kuzum, çay koyayım mı, bir şeyler yemek ister misin" desin istiyorum. Ama şımarmaya utanıyorum ya. Bi de annem işten gelince çok yorgun oluyor onu da yormak istemiyorum. Napayım işte ben de buradan oradan kendi çapımda şımarıyorum. Olsun aldığım geçmiş olsunlar bile baya iyi hissettiriyor kendimi.
Yarın annem serum takacak iyileşmeyi umuyorum. İğneden çok korkup serumu sevmem garip bir huy değil mi? Eh, hepimiz ne kadar normaliz ki.
Şimdi şarkı seçmekle ve dinlemekle uğraşamam ama siz Nirvana'dan The Man Who Sold The World dinleyin, olur dimi?
Görüşürüz.
Kapı pencere açık yatıp hasta olmayın emi?
(Ah bi de yazıyı göndermeyi beceremeyip bir de taslakları uygulamada bulamamak var.. neyse ki şimdi yollayabiliyorum yoksa ağlardım.)

Posted via Blogaway

6 yorum:

  1. Geçmiş olsun, ikiniz de çok çabuk iyileşin :) Herkes hasta olduğunda ilgi ister.Hiç serum almadım ama iğne olmaya bayılırım :D.
    Kendine dikkat et , görüşürüz ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Ben iğneden çok korkuyorum ya, feci geriliyorum.

      Sil
  2. Umarım iyileşiriiz ya :)
    Ben senin kadar kötü değilim gerçi, o yüzden şu an senin iyileşmen öncelikli :)
    Kendine iyi bak da iyileş, biz dua ederiz :D

    Ve ben de serumu seviyorum ilginç bir şekilde, sanırım ne zaman hasta olsam çok iyi geldiği için psikolojik olarak artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de kendine çok iyi bak, bir daha hasta olma :)

      Sil
  3. Titania da sen de iyileşin artııık. Kıyamam size :)
    Sen anneni yormak istemesen de annen etrafında pervane oluyordur zaten :) Rahat rahat şımar bence :)
    İğneden korkup serum istemek tuhaf gerçekten :) Ben serumdan çok tırsarım. Bugüne kadar hiç tanışmadım kendisiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben küçükken serum takılmasını çok severmişim ya, o da garip bir özellik :)
      Bir kere hiç yemek yemediğim için bayılmışım, bana serum takmışlar, sonra da bana hep serum takın yemek yemekten daha iyi diye mızmızlanmışım :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~