Mim 16 / 5 Kelime

Geldim yine yeni bir mimle, Gizemli Kimlik beni mimlemiş ona kocamaaan teşekkürlerimi yolluyorum mim için :) İlk gördüğümden beri biri mimlese de yapsam diye bekliyordum ben de :P


Aşk

Hissedilmeden ölünmemesi gereken his. Gerçek aşkı bulmaya çalışırken insanın karşısına bir sürü saçmalık çıkmasına rağmen bulunca uğruna yaşanan her şeye değeceğine eminim.

Hayat

Yaşamayı bilene ne güzel yaşamayı bilmeyene sıkıcı ve bayıcı. Hayatımızın en az bir gününü tam anlamıyla yaşayabilmişsek o hayat amacına ulaşır belki.

Umut

İnsanın hiç kaybetmemesi gereken duygu. Gelecek günlerin gün ışığıyla dolu olduğuna inanmadan yaşamanın ölmekten ne farkı kalır ki?

Acı

Pozitif yönlerinden biri olmasa da hayatın olmazsa olmazlarından. Katlanılmaması ve abartılmaması gerek. (Bazen küçük acıları çok abarttığım da oluyor.)

Gülmek

Hayatın en güzel yanı. Gülmek deyince benim aklıma arkadaşlarım geliyor. Mesela 9. sınıfta fok balıkları gibi gülüşlerimiz (çok çirkin mi gülüyorduk acaba, ama bence çok tatlı). Gülmeden yaşamak mümkün olmasa keşke, herkesin yüzünde gülücükler açsa.

--

Ben de bu mime Uska'yı mimliyorum madem :)

9 yorum:

  1. keşke dediğin gibi gülmeden yaşamak mümkün olmasa herkes gülse ne kadar eğlenceli olur dünya o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki o dünya kitaplara, filmlere, hayallere kaldı :)

      Sil
  2. Herkes gülemesin ya banane. Bence herkes haketmiyor gülücükleri :D
    Böyle de acımasız olurum haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen böyle diyince ben de kendimi fazla Polyanna hissettim ama :P

      Sil
  3. Gülmeyi anıyla taçlandırmak ne güzel bir açıklama olmuş.
    "Hissedilmeden ölünmemesi gereken bir his" buda aşkın tercümesi gibi :)
    Cevapların yine çok hoş :)

    YanıtlaSil
  4. aynen hayat yaşamayı bilene güzel :)
    fok balığı gibi gülmek mi? hahahah
    çok güzel olmuş :) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlediğin için teşekkürler :)
      İstemsiz ve uzun gülücükler en sonunda hıçkırıklara dönüşüyor ya hani, o hıçkırıklar aynı fok sesi :D

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~