Tak tak. Kim o? İğne!

Oturma organımın dahi işlevini yitirdiği şu saatlerde hepinize yeniden merhaba!

Her şeyi ayrıntılı ayrıntılı anlatmayı bir kenara bırakırsak, feci şekilde hasta oluşumun beşinci gününde hiçbir ilaç yine etki etmemiş, yutkunamaz ve hatta konuşmaya bile üşenir halde uyandım. Evden sağlık ocağına gitmek için bile çıkmak istemiyordum ama babam beni KBB'ye götürdü. Doktor 5 gün sabah akşam vurulacak şekilde 10 tane iğne verdi, ağrı kesicilerini boğaz spreyini kullanmaya devam et dedi. İyileşirmişim. Çok güzel bir arkadaşım "onlardan sonra da iyileşmezsen sen git sok iğnelere" dedi ki çok güzel konuştu bence. Ben bir iğne olmaktan bile feci korkuyordum adam dayadı 10 taneyi. Çok geriliyorum ya, bi de sabah ilk iğneyi hastanenin acilinde vurdular canım acıyacak diye ödüm koptu. Zaten iğne olurken en büyük eksikliğim elini tutacak biri. Evde Yumoş var işte kafamı yastığa gömüp sıkı sıkı ona sarılabiliyorum, ama ya hastane? Elinde korkutucu iğnesiyle hemşire abla, hastanenin ne olduğu belirsiz yastığı ve ben. Neyse ki sandığımdan daha az acıttı. Zaten her türlü kıl alma yöntemi kadınları hafif mazoşist bir hale getirdiği için benim de acı eşiğim baya yükselmiş yıllar içinde. Yine de akşamki iğneden sonra sağıma dönsem ağrı soluma dönsem ağrı, ağrı içinde oturur oldum.

Bu arada iğneyi yaptıktan sonra filinta gibi filan da olmadım hemencecik. Eve geldim bilgisayara bakamıyorum, uyuyamıyorum, yatağın içinde uykuyla uyanıklık arasında bir oraya bir buraya döndüm durdum. Ekmeğe sürdüğüm nutella ve babamın zorla yedirdiği salatalıklarla duruyordum. (Baya mızmızlandım "yutkunamıyorum bile nasıl salatalık yiyeyim" diye ama babamın da hakkını vermek lazım, mis gibi kokuyorlardı.) En son baktım geberecek gibiyim aradım dereceyi buldum töbe bismillah o da ne! Benim ateş sen düşeceğine azim ve kararlılıkla yoluna devam edip 39 derece ol. E çüş deyip bir minoset attım, bambaşka bir mucizeyle daha yarım saat bile geçmeden ateşim düştü, hatta yemek bile yedikten sonra adeta bir neşe meleğisi oldum.

İnanır mısınız saat üçten sonra ne yaptığımı bile hatırlamıyorum. Boş boş bilgisayara bakıp şarkı dinledim, insanlarla konuştum, G. bana soft kitty söyledi, Zey ve Ata söylemedi. O yüzden G.'ye sesim kötü olmadığı bir zamanda soft kitty söylemeye karar verdim, umarım bu jestimle onu intihara teşvik etmem.

Ateşim hiç beklenmedik bir şekilde tekrar yükselince bir ilaç daha içtim, hala isyanlardayım, çünkü çok çıkmayacak gibi hissediyordum. Hayatımda hiç bu kadar hasta olmadım, vasiyet nasıl hazırlanır bilmiyorum. (Aslında 3. sınıfta bir tane vasiyetimsi şey yazmıştım ama o sayılmaz galiba.) Ah, yakınmak konusunda bile berbat olduğumu fark ettim.

Hasta olduğum için istediğim kadar şarkı koyma hakkım var, ben de canımın çektiği tüm şarkıları koymaya karar verdim.

İyi dinlemeler~


Cem Adrian - Ben Seni Çok Sevdim
Belki zordur anlaması sessizliğimden



Yüzyüzeyken Konuşuruz - Sanırım Sarhoşsun
Bu akşam ayrı bir hoşsun, sanırım sarhoşsun


Bugün hangi kişiliğini giydin üstüne hayatım?

8 yorum:

  1. Etikete bayıldım :D
    Ay ateşim düştü deyince sevinmiştim ben ya :(
    3.sınıfta o vasiyetimsi şeye ne yazdığını o kadar merak ettim ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. sınıfta ilçeden şehre taşınacaktık ben de sıramı en iyi arkadaşımı filan birilerine dağıtmıştım, çocuk kafası işte :) Baya da uzun bir şeyler yazmıştım ama kaybettim, hatırlamıyorum yazdıklarımı.

      Sil
  2. Kıyamam üzüldüm ya :(
    Yeni yazı görünce olumlu haberlerini getirmişsindir dedim iğneyi kovmuşsundur icabında :)
    Hastalık dediğin iyice yorar insanı fena halsiz düşmüşsün.
    Yeni yazında senden güzel haberler alma ümidiyle iyi bak kendine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İğneyi kovamadım ama iğneyle hastalığı kovmayı umuyorum :)
      Umarım bir dahaki yazımda yüzünüzü güldürebilirim :)

      Sil
  3. aaaa bu yazın ortasında ne hastalığı?
    çokk geçmiş olsun.Yorma şimdilik kendini.Yat dinlen sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Ah ben de anlayabilsem, galiba sıcağa güvenip kapı pencere açık yatmaktan üşüttüm :)

      Sil
  4. İyileştin mi ya barii :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük oranda iyileştim, artık ateşim çıkmıyor ve boğazım üç gün öncesine göre çok iyi durumda :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~