Tatil Sonrası

Selam kediciklerim, ben eve döndüm!

Aslında size şöyle güzel bir tatil yazısı yazıp her şeyi uzun uzun anlatmak isterdim. Ama hani yediğin içtiğin senin olsun gördüğünü anlat derler ya, benim aklımda kalan sadece yediğim içtiğim oldu çünkü tatilde de çok bir yere çıkmadım. Yok yok şikayet gibi algılamayın, Antalya da Samsun da kesinlikle buradan serindi, hem nem benim cildime çok iyi geliyor ondan güzel bir tatil geçirdim :) Yediğimi içtiğimi anlatmadan geçemem ya, Antalya'da nutellaya abandım Samsun'da da mavi dondurmaya. Tam oradaki evimizin karşısına dondurmacı açılmış, akşam kuzenimin çocukları dondurma almaya gittiler, kendilerine almışken bize de bi kutu getirdiler, aman ne göreyim masmavi dondurma! İtalyan karameliymiş, aşık oldum galiba, günlerce yediğim tek dondurmaydı.

Yıllardır ilk defa Samsun'da bayram geçirdim, benim için çok konsantre bir bayram oldu, o kadar kısa zamanda o kadar çok kişiye sarılıp öptüm ki insanlardan soğumuş olabilirim. Şaka bir yana arada bir memlekette takılmak gerekiyor galiba, yoksa ne sen akrabalarını tanıyorsun ne akrabaların seni.

Bayramın ikinci günü sabah yola çıktık, buraya geldiğimizde saat dört buçuktu ama eve geldiğimizde gece birdi. Saat ona kadar ananemlerdeydik, sonra da (Antalya'da yanlarında kaldığım) dayımlarla beraber küçük teyzeme gittik. Orada da hiç üşenmeden içli köfte yaptılar gecenin bir yarısı.

Bugün bayram bitti annemler işe gitti, ananem onun yanında kalan büyük teyzem kızının yanına gittiği için bizde. Sabah küçük teyzemi çağırdım onunla kalsın diye, ben de G.'yle çıktım. Geldiğimde saat geç değildi aslında, sadece 10.30-15.30 gibi dışarıdaydım. (Şimdi acaba çok mu diye düşündüm de çok da değil ya..) Yine de gelince ananamden bu saate kadar neredeydinler işittim, hatta demin bile söyleniyordu, bir de bir kızı ulu orta kaçırmışlar da kimse yardım etmemiş kıza temalı bir hikaye anlattı ama ne yalan söyleyeyim dinlemedim.

Yorgunluktan ölüyorum, hava değişikliğinden kaynaklı olduğunu düşündüğüm bir baş ağrım var. Neden bilmiyorum iki gündür burnum ağrıyor. Okuyacak çok blog yazısı birikmiş, bir de yanımda okunmayı bekleyen Hikayem Paramparça var. Hadi bir yerden başlayayım ben.

Görüşürüz şimdilik ^.^


Birdy - Wings

7 yorum:

  1. hoşgeldiiin. iyimiş tatilin. mavi dondurma ne yaaa. :) geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :) Ben de ilk kez gördüm ama çok sevdim ya :D

      Sil
  2. hoş geldin ne güzel bir tatil geçirmişsin :)
    mavi dondurma mı bak merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :)
      Ay böyle bildiğimiz mavi, parçacık filan da yok. Hatta gıda boyası bile yokmuş. Denemeye değer :)

      Sil
  3. bunca yıllık maraşlıyım daha mavi dondurma görmedim, ama diyorsun işte italyan işi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hurmalı dondurma görünce şaşırmıştım, bir de üstüne mavi dondurma görünce iyice şaşırdım.
      Bir dahaki hedefim mandalinalı dondurma, onu da arkadaşım görmüş kıskandım :)

      Sil
  4. Hoşgeldin Loretta :)
    Ay mavi dondurma mıı! Hiç yemedim ben görmedim de :) Eminim çok şekerdir rengi :)
    Bayramda ben de herkesten soğudum yaa.Neden el öpüyoruz ki pis pis sigara kokan eller oluyo bazen sinir oluyorum.Genelde nefes almadan öperim ama yine de hissediyorum o kokuyu :D

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~