Warm Bodies izledim

Her güne bir film heyecanıyla (ya da ona yakın bir şeyler) zamanında heves edip de izleyemediğim filmleri sıra sıra izler oldum. Dün Wreck-It Ralph'le siftahı yaptım, bugünse ondan daha çok izlemek istediğim filmler olmasına rağmen içimdeki romantik zombili komedi aşkına hakim olamayıp Warm Bodies izlemeye karar verdim.

Tabii ki filmi izlemeden önce fragmanı birkaç kez izleyince insan "buralarda bir yerlerde zombi kıza aşık olacak" şeklinde programlıyor kendini. Ama ben tabii ki de "buralarda bir yerde ben zombiye aşık olucam" ayarlamasını yapmayı da unutmadım. E sonuçta bu devirde hem yakışıklı hem düşünceli zombi bulmak zor oluyor, bulmuşken de bırakmamak lazım değil mi?

Film başlar başlamaz R. arkdaşımıza bir sempati duyuyoruz tabii. Çok düşünürsen deli olursun, ama onun düşünmekten başka yapabilecek bir şeyi yok ki. Ve sadece boş boş dolan, homurdan, yiyecek insanlar bul... Hayat öyle geçip giderken bir gün karşısına fıstık gibi bir kız çıkıyor ve BAM, ilk görüşte aşk! Bence aşk öyle olmalı. Beş dakika sonra sevdiğinin sevgilisinin beynini yemiş ve onun anılarıyla karşılaştığı için kızı tanımaya başlamış olsa bile o ilk karşılaşma sahnesi sağolsun ona karşı duyduğu aşkın yapay bir şey olmadığını, en son yürekler ölür ayağına ona aşık olmadığı görmüş oluyoruz.

Filmin gerisini yazmak spoilera girer ama söylemeden geçemicem, zombi kanka Marcus ve kızın kankası da en sevdiğim karakterler. Julie'ye o kadar ısınamadım ama yine iyi kızdır diyip geçiyorum, hadi yine iyi.

Bu film bize insan yiyen zombilerin de özünde insan olduğunu (insan yediği şeye benzermiş, malum) ve sevgilimiz bir zombi tarafından yenilirse üzülmememiz gerektiğini öğretiyor.

Ben izledim beğendim, siz de izleyin. Beğenirseniz söylersiniz, beğenmezseniz sorun yok ama beni üzmeyin.

Kalbinizden zombi sevgisi eksik olmasın kediciklerim~

(Spoiler vermeden gif koymak da zor)


16 yorum:

  1. Ay bu zombi çok şeker değil mi? =) Kitabı da vardı diye biliyorum ama bende senin gibi filmi izleyenlerdenim =) Bu yorumdan sonra izlemeyen kalmaz sanırım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıdığım en tatlı zombi ya :)
      Kitabı da varmış, internetten araştırırken gördüm ben de, bulursam okumak istediğim kitaplardan :)

      Sil
  2. Ben de bu filmi izleyecektim de unutmuşum bak, sırf tumblrda gördüğüm gifleri yüzünden izleme kararı almıştım :D
    Neyse şimdi sen de hatırlatmış oldun izleyeyim bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşa koşa git izle ya, ben beğendim :D

      Sil
  3. sempatik bir filmdi =) erkek erkeğe izleyince tepki aldırtıyor =P romantik bir film neticesinde !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkeklere film önermek de zor oluyor ya, romantik filme ne tepki vereceklerini kestiremiyorum :D

      Sil
  4. yaaa ilk gif süper değil mi!! :D
    Çok sevmiştim ben bu filmi ilk defadan sonra ara ar yeniden izlediğim bile oluyor *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam gif yapmalık filmdi zaten :D
      Benim de yeniden izlenebilecek filmler listeme girdi :)

      Sil
  5. bu film çok şeker bir film :)
    özellikle şu 2. gifdeki adamla muhabbetleri süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin başında en iyi arkadaşım demişti sonradan gerçekten en iyi arkadaşı gibi davranışlarda bulundu ya çok hoşuma gitti :)
      Demek ki bedenler ölüp zombiye dönüşse de arkadaşlık hissi ölmüyor :D

      Sil
  6. Konusunu okuyunca alacakaranlık canlandı gözümde sanki :)
    Ama evet yakışıklı bir zombiymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya bir alacakaranlıktan iyidir bence :P
      Gerçi alacakaranlığa benzeten çok oluyor, galiba onun yazarı bunun kitabıyla ilgili güzel şeyler söylemiş :)

      Sil
  7. İzlemiştim, güzel ve farklı bir zombi filmi. İzlerken bi yandan animasyonlara baktım diğer yandan da aşk olayı yüzünden tepem attı :D Zombi bile manitu yapıyor nan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film daha az aşk daha çok komedi olsaymış iyiymiş ya :D
      Daha önce izlediğim hiçbir filmde zombiler manita yapamıyordu, o açıdan farklı :P Ama kıskanmamak da elde değil. Gerçi sevgilisini yiyen zombiye aşık olmak da biraz aptalca ama belki kızda "beni de yemesin şimdi bu, ben en iyisi önlemimi alayım" mantığı oluşmuş olabilir.

      Sil
  8. Ben bu filmi baya oldu izleyeli.Kardeşim kötüledi diye önyargıyla izleyip,keşke o zombinin eline düşen kız ben olsam dedim <3
    Bunu kocamın yanında söylediğim için mause kırıldı
    <3
    =>bAK bu mause daha güzel asd (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk zombi saldırısında kocanı yakışıklı bir zombiye kaptırmaya bak :P (Şimdi bir an kendimi kırılan mauseun yerine koyup kocandan özür dileyesim geldi :/)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~