Baş ağrısı başa bela

Dünya tatlısı değil mi?

Yorgunum. Baş ağrısı. Burnum mu tıkandı acaba. Grip ilaçları iyi geliyor. Uyusam o da iyi olur kesin.

Aslında bugün için başka planlarım vardı. Sonra bi evden çıktım ve gece yarısına kadar dönemedim. Nostalji cafe diye bir yerde sandalyeleri sallanan sandalye şeklindeydi ama biz normallere oturduk. Tekrar gidip sallanan sandalyelere oturmak istiyorum. Alpi'yle David'e gitseydik iyiydi.

Abimi özledim ama gelmesine az kaldı diye seviniyorum. Ama burada da az kalacak, o üzücü.

Bir şeyler okumak güzel ama uyumazsam uyanamam.

Breking Baf hala bitmedi hem de son 2 bölüm. Yarın eve gelir gelmez izlicem ama kim bilir eve ne zaman gelicem. Of off..

2 yorum:

  1. Bazen benim de böyle yazılar yazasım geliyor sonra millet deli olduğumu düşünecek deyip vazgeçiyorum.Aslında bakınca gayet iyi fikirmiş.Seni çok iyi anlıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya kimse deli olduğunu düşünmez, hem mühim olan içindekileri dışa vurmak :D

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~