Bitsin mi şu sıcaklar

Ruh halim: Senin de internetin kesik mi

Güzel şeyler oluyor ya.

Mesela bugün de güzel birinin doğum günüydü. Kutlamadık ama mühimsiz o kendisi bir şeyler yapmıştır.

Dershane sınavı, yorucu.

Hava sıcak.

Yüzüm yanmış, kırmızı. Güneş sonrası kremleriyle yatıştırıyorum kendimi.

Terlemiş gibiyim.

Tırnaklarımda kına var. Kına sevmem ki ben. Ama alışırım belki. Ya da ben sevene kadar o gider.

Bu şarkıları sevmedim.

Elbise.. elbise giymek serin.

Yanaklarım kaçınıyor, bazen de ellerim. Anlamadım neden? Güneşe alerjim mi var benim?

İnternet neden bu kadar kötü?

Lütfen, gece gece depresyona girmeyelim.

Hiç bonibonum kalmadı.

Son bonibonumda yine Ğ çıkmıştı.

Anlamsız bir şeyler yazıyorum sıcak yaz akşamlarına hediye. Kim bulacak da okuyacak, bilmem. Okusan olmaz mı? Okusan ve biraz tanısan beni... biraz tanısan ve biraz bana ait olsan?

2 yorum:

  1. Sıcak havalarda burnum kanar hep. O yüzden sıcağı pek sevmem. Ama güneşin altında uyumayı severim. Mümkünse çimlerin üzerinde yatarsam iyi olur.

    -Drama'dan Loretta'ya bu anlamsız cümleler hediye olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş çok yakıyor ya beni :)
      Çimlerin üzerinde uzanmak gerçekten huzur verici, okulumun tek sevdiğim yanı kocaman kampüsü ve bomboş yeşillik alanlar.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~