Hafif satırlar

Garip garip rüyalar görüyorum birkaç gündür. Ama öyle eski gördüklerimden değil. Gündüz ne dikkatimi çektiyse ya ben bile fark etmeden bilincimin derinliklerine doğru birkaç adım attıysa geceleri bunlar rüyalarıma giriyor.

Mesel gündüz dershanede buz pateninden bahsediyorlardı, bir kaç gün önce Alpi nt'den kpss kitabı alacaktı, artık nereden geldiyse bilmiyorum bir de manav girmiş neyse işte içinde manav olan nt mağazasında yerde kayıyorduk filan. Öyle garip öylece anlamsız rüyalar.

Her elimde kitap görüşünde kuzenimin "Bunlar adamı psikopat eder çok okuma. Bak bu yıl sınava girecekler harıl harıl çalışıyor ders çalış. Bilgisayardan telefondan kitaptan uzak dur." demesi beni sinirlendiriyor. Aslında bu hisse sinir demeyi sevmiyorum. Hani bir insana bağırasın kızasın olmaz ama içten içe böyle bir kırmızı duygu belirir ya, öyle işte.

Aylardır aynı konu kafamı kurcalıyor. Bazen başka şeyler düşünüyorum. Bunları bi doktora filan anlatmak isterdim.

Kül rengi gökyüzü.

7 yorum:

  1. Blogun çok hoşmuş lan, tam benim stil yazıyorsun. *-* Dünyanın yazıyla en alakasız yorumu oldu bu ama biraz dolaştım da çok hoşuma gitti, onu şey edeyim dediydim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehe teşekkür ederim ki o zaman ^^''

      Sil
  2. doktora ne gerek var.anlat bize dinleriz ki işte ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni okuyacak insanların olması çok güzel ♥

      Sil
  3. Zaman zaman oluyor böyle. Bence doktor için aceleci olma. Eğer sürekli böyle olursan bence de danışabilirsin. Bana üniversite son sınıfta çok olurdu böyle.Okul bitecek mi stresinden dolayı.Okul bi bitti düzeldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de son sınıf stresi var, konular yetişecek mi iyi bir yer kazanacak mıyım :)

      Sil
    2. Umarım herşey gönlünce olur tatlım.Sen kafanı rahat tutmaya bak. Senden önemli değil ki hiçbirşey :)
      Bu arada cevaplamak istersen mimledim seni :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~