Kısa kısa 16

Hayat böyle diyip geçesim geliyor her zaman beni sinirlendiren şeylerden sonra çünkü elimden hiçbir şey gelmiyor. Kaç yıl boyunca ne kadar çok isyan ettim ne kadar çok yazı yazdım ne kadar hayıflandım ne kadar ağladım bilmiyorum.

Sorun okul. Sorun babamın okulumdan memnun olmaması. Belki beni alacak bilmiyorum. Gitmek isteyip istemediğimi bilmiyorum. Alpi gitse kesin giderdim mesela başka okula, orada bana güven verecek biri olsa kesin giderdim ama burada sevdiğim, hatta sevmemin zaman aldığı insanlar var. Bu kadar çaba gösterip bu kadar insanı sevdikten, alıştıktan sonra hem de son senemde her şeyden kopup hiçbir şey bilmediğim bir yere gitmek beni biraz korkutuyor. Aslında en çok koyan da bu okula gelmeden önce ve geldikten sonra bir yıl boyunca okuldan nefret ettiğimi söylememe ve defalarca ağlamama, kendimi parçalamama rağmen babamın hiç umrunda olmaması. Bir kez bile beni dinlememiş olması. Okulu falanı filanı boşver de babamın benim duygularımdan çok başka şeyleri dert edinmesinden bıktım, hayatımı hep başkalarının olur/olmazları üzerinden oynayıp bi o yana bi bu yana kayıyormuşum gibi geliyor artık. Neyse ya, bugün de evde çay demlemediler, olacak şey mi?

Kaç gündür bilgisayarı masaya filan koymuyordum, bugün de tüm gün dizlerim ağrıdı. Biraz önce fark ettim ki dizlerimin ağrımasının sebebi bilgisayarmış. Şimdi kendileri koltukta oturuyor biz de onunla böyle geçinip gidiyoruz.

Bu arada Uska wattpad'de kitap yazmaya başlamış buradan girip bir okuyun derim ben :)
Hazır bunu yazmışken bu da benim wattpadim. Tabii daha bomboş ama kim bilir belki bir gün hikaye yazasım gelir :D

(Birden neşelendim mi ne?)

Günlerdir deli gibi Batman oynamamın
şerefine.
Bu arada gözümden kaçmadı değil bir kişi blogumu takip etmeyi bırakmış. Kim olduğunu bulamadım ama içim sızladı be. Buradan o arkadaşa sesleniyorum TÜLAY NOLUR GERİ DÖN SENSİZ YAPAMIYORUM!!!!11!!!!

Bu yazının yıldızını giden arkadaş değil de googleda "loretta kedisi blogspot" diye aratıp bloguma giren arkadaş ilan ediyorum. Ne tatlı bir şeysin sen yerim. Bu arada o profilimdeki ya da headerdaki kediyi arıyorsan profildekinin benzerini bulamadım ve çizeri bilmiyorum ama headerdakinin çizeri Nicohitoride.

Bu da böyle oradan buradan bir yazı oldu, iyi geceler kedicikler.
Günlerdir az uyudum, bugün uyuyup mutlu olayım.


6 yorum:

  1. Ya sen niye böyle tatlış yazıyorsun ki ^_^ Yeni okul, yeni insanlar falan tabi bunlar ayrı da sen kalmak istiyorsan inşallah senin istediğin olur. Bir de ya sen git hikayemi bloguna koy, canımsın benim ya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım senem nasıl olacak :)
      Tabii koyarım ya herkes okusun istiyorum seni ^.^

      Sil
  2. şu wattpad'i ben de merak ettim .neymiş ki aceba. :)
    tülay nolur geri dön yaa :) loretta mutlu olsun :)
    bi de uyusun da mutlu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin hikayelerini koyabildiği bir site telefon uygulaması da var, bence güzel bir ortam olmuş ama çok güzel şeyler olduğu gibi çok aptalca şeyler de olabiliyor bazen :)
      Sen de mutlu ool :D

      Sil
  3. ben de wattpad'i merak etmiştim.Bir deneyeyim dedim ama ne hikaye yazdım ne de okudum.Öylece duruyor.Kim bilir bir gün okuyasım gelir belki :)
    Google aramalarında çok tuhaf şeyler de oluyor bazen ya.Ben de bakıyorum sık sık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok alışamadım wattpad'e ya, kuzenim oradan baya baya kitap okuyor ama ben 1-2 şey okuyabildim sadece :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~