1018

Bak mesela summertime sadness'ı yarısına kadar dinleyip de sevmedim gibi bir şeydi ama son zamanlarda çok dinler oldum, neden bilmiyorum, halbuki yaz da bitti.

Zaten kuru olan havalar iyice kurumaya başladı galiba, ellerim kuruyor, kuru bir cilde sahip olmanın zorlukları mı denir?

Her neyse neşeli şeylere de geçebiliriz. Hirunaka no Ryuusei okudum ve harika bir mangaydı ama ana karakterlere aşık olan iki erkeği de feci sevdim, hatta onu geç mangadaki tüm karakterleri sevdim ya hepsi mutlu olsun filan istiyorum, anlatamam.

Geçen blogu bir süre kapattım, temayı değiştirmeyi düşünüyordum ama headerımı çok sevdiğimden sadece ufak bir değişiklik yaptım. Yeni bir insan olduğumdan yazıları tamamen silecektim ama sonra ne gerek var dedim, ne gerek var ki zaten.

Chii, galiba yazma istediğimi kaybettim.

10 yorum:

  1. Yazma isteği zaman zaman kaybedilir normaldir. Canın ne zaman isterse o zaman yaz daha verimli olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman gitse de temelli gitmesin ya

      Sil
  2. ben de sevmiyordum hatta bu kadar tutulmasına anlam veremiyordum. sonra sasasa summer time diye dolanmaya başladım. unutmuştum ne güzel ama bu yazıyı okuyunca yine dilime dolandı. :D

    yazma isteğinin kaybı da dönemliktir umarım. yoksa bir cümle dahi olsa yazmaya küsmemek gerek. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen yazasım geliyor bazen gidiyor, belki de çok okuyamadığımdan yazamıyorum şu sıralar. Bir kitap okusam rahatlıcam :)

      Sil
  3. Deme deme öyle.
    İyi düşün öyle olsun.Yazarım yaa de bakıym.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazma isteğim çok gitmez ya, yazarım yaa :))

      Sil
  4. Summertime sadness bıkmadığım şarkılardan biridir :)
    Header'ın çok güzel bence hiç değiştirme. Loretta okuyunca aklıma bu görüntü geliyor benim özdeşleştin bence artık :)
    Yazılarını silmediğin iyi olmuş bence. Sonuçta değişsek de o zamanlar da bize ait.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben değişsem de o header değişmez ya :D

      Sil
  5. heeey ama iyisin di miii :)

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~