Bugün

Şemsiye Sokak'ta şemsiyenle yürümesem içimde kalırdı, en alakasız şehrin en alakasız yerinde de olsa, umursayan biri olsa da olmasa da..

Aldığım bonibonun kapağı kırmızı renkli olmasa olmazdı. Abim haklı, bonibon m&m'lerden daha güzel. Ve tabii ki de bugün bonibon yemesem olmazdı. Bir dakikada değil de daha uzun sürede tüketip daha çok sevebilirdim onu ama olamadı.

Bugün de kaçmadım, kaçıp gitmedim bir yere, zaten gitsem de başımı bırakıp giderim. Neyse, sonunda "gerizekalı mısın otur oturduğun yerde" diyecek insanlarım var benim. Bence başkalarına kimse bunu demediği için başlarıyla kalıyorlar. Bence herkese bunu diyecek biri/leri lazım.

Şuanda çalan şarkı Ezginin Günlüğü - Unutmak Kolay
Kolay gelsin

İmza
Sizi seven kedinin biri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~