Eylül Sonu Çarpması

Naz çekecek insan aranıyor diye gazeteye ilan verecek haldeyim.

Aradalarım bir yere kadar naz çekiyor tabii, canımların canları sağolsun ama evdeki herkes nazlı bebek gibi bir akıllı benim. İlgi istiyorum "oy kıyamam"lar "biraz da ıhlamur koyayım mı"lar istiyorum ben. Ben yiyeyim diye çorba yapılsın ben üşüyorum diye kaloriferler açılsın istiyorum. (Ben üşümeye katlanamam ya. Düşünsenize gelecekte beraber yaşadığım insanlar üşümeyen insanlar oluyormuş filan. Çıldırırım. Gerekirse kış günü evde şortla kapriyle dolaşsınlar o kalorifer ben üşüdüğüm an sonuna kadar açılacak.) (Tabii şimdi olmuyor çünkü ben açınca babam kapatıyor 😢) Annemden bin kere ıhlamur istedim de o ıhlamurun kaynatılıp bana gelmesi 1-2 saati buldu. Anca 2 bardak içebildim. Ha bi de iyi gelmesi lazımdı ama yok sesim eskisinden de kötü şuan.

Bi dakika ya ben yine hasta olduğumu söylemeyi mi unuttum? Neyse anladınız siz onu. Nasıl oldu niye oldu bilmiyorum zaten hava birden bire aşırı soğudu. Kalın çorap giyer derste montumu çıkarmaz oldum. Sınıfta insan olmayınca sınıf da ısınmıyor zaten. Bizim sınıf normal sınıflardan geniş ama nüfus olarak 9 kişi, en az 3 kişi de fiks gelmiyor derslere. (Biri yanımda olsa daha iyi olur ama olmayınca olmuyor zorlamamak lazım.)

Geçmiş olsunlara doyamadım ben, en sevdiğim şey insanların bana kıyamamaları. Twitterdan alternatif tıp tarifleri bile aldım tweetini sevdiklerimden.

Yazıları da hep telefondan yazmaya başladım ama 140 karaktere sığamadığımdan anacım.

İyi geceler kedicikler.
İyi geceler kuzucuklar.

Sizin için de iyileşirim ben 😙

2 yorum:

  1. Kuzum sen neden bu kadar sık hasta oluyorsun ? Bağışıklık sistemin zayıf olsa gerek yada sen kendine dikkat etmiyosun :)
    Geçmiş olsun.Kalın çoraplarını ve montunu çıkarma sen yine de bi süre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zayıf galiba bünyem ya, yazın hastayım kışın hastayım gerçi etrafımdakiler de hep hasta yaa etkileniyorum :)
      Çıkaramam da bu gidişle :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~