Mim 17

Dördüncü Tekil Şahıs beni mimlemiş, çook teşekkürler ^.^ Tabii ki de onu kırmayıp mimi yapıyorum.

Canan Tan mı Debbie Macomber mı?
Hiç Debbie Macomber okumamakla birlikte Canan Tan'ın sadece Çikolata Kaplı Hüzünler kitabını okudum, eh fena değildi, en azından benim gibi unutkan birinin bile aklında kalıcı hikayelerdi. Pek objektif bir değerlendirme yapamıyorum ama Canan Tan demek durumundayım.

Küpe mi kolye mi?
Küpeler alerji yapıyor ama yine de değişik değişik küpeleri çok seviyorum, o yüzden küpeee

Gelecekteki hedefin nedir?
Güzel bir üniversite, iyi bir kariyer, sonra emeklilik ve akdeniz/ege kıyısına yerleşip kafe işletmek. Evet emekliliği iple çekiyorum ^.^

Bira mı sigara mı?
İkisini de kullanmıyorum

Bloğunun ismi neden bu?
Çünkü kediler ve portakallar dünya üzerindeki en tatlı şeyler

Favori makyaj malzemen/malzemelerin?
Dudak parlatıcısı ve göz kalemi, eh zaten ötekileri kullanmayı beceremiyorum

Gerçek aşk bana göre....
seni değiştirme çabası gütmeden daha iyi bir insan haline getiren duygular.

Yabancı dil mi anadil mi?
Dili kullanım becerisinden dolayı anadil, ama bir gün birkaç yabancı dili etkin bir şekilde anlayabilmek istiyorum çünkü orjinal dilden aldığım hazzı çevirilerden alamıyorum.

Kuzey Amerika Kıtası mı Güney Amerika Kıtası mı?
Kuzey Amerika

Kurşun kalem mi uçlu kalem mi?
Uçlu kalem, hiçbir zaman kurşun kalem insanı olamadım ama uçlu kalemleri uzun süre kullanabiliyorum

4 yorum:

  1. Debbie Macomber okumayan sadece ikimiz mi kaldık acaba yaa :D
    Ah ah herkes çeşit çeşit küpe takarken karşıdan bakmak çok acı verici :)
    Hedeflerin çok tatlı.Umarım gerçekleştirirsin :)
    Teşekkür ederim beni kırmadığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan çok kişi var etrafımda ama benim bir türlü ilgimi çekemedi :D
      Bi arkadaşım geçen gün kedili küpe taktı bi kıskandım bi kıskandım :) Yahu benim niye kedili küpem yok diye içleniyorum.
      Ne demek sen mimle her zaman yaparım :)

      Sil
  2. Bende hiiç canan tan okumadım yau :)
    Çok güzelmiş bu mim , bayıldımm :** keyifle okudum , emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla romantik kurgular içeriyor romanları bildiğim kadarıyla, ben de okumadım romanlarını :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~