Depresyon vol 1264

3 sivilceyle manyak depresyona girdim, kafamı hissetmiyorum, dersin bitmesine 7  dakika var.

Mutsuzluk %110 diyesim geldi ama kandırık yapmayalım o kadar. Ama mutluluk da %110 değil. Aslında %110 diyecek bir şey arıyorum sadece çünkü demesi çok eğlenceli.

Stres ya hep stres.. nasıl bir stres yaptıysam stresimin sonuçları beni daha çok streslendiriyor.

Şimdi çok üzüldüm hep sivilcesi olan insanlara. Nefret ediyorum sivilcelerden.

Son zamanlarda kendimi çok çirkin buluyorum. Evet bunu ben diyorum ya inanılmaz.. sürekli üstümdekilerin rüküş durduğunu, güzel gülemediğimi, sesimin hoş çıkmadığını düşünüyorum. Hatta bacaklarım kısa, dişim kırık, burnum büyük... ben ne ara böyle oldum ya? İnsanlar güzel dese beni avutmak için diyor gibime geliyor. Beğenmediğim insanlar bile benden daha güzel gibi hissediyorum.. Neyin depresyonu yavrum bu?

Zil çalar ş.. çaldı bile. Salıya 250 sayfa ödevim var 100ü duruyor..

Ben kaçar kedicikler, siz depresyona girmeyin

2 yorum:

  1. 250 sf.nın 100ü mü? Yerinde olmak istemezdim deyip, sivilcelerini çoğaltmıyım şimdi dimi? :P Yok yok. Ne 100 sf.lar, ödevler gelir geçer. Geriye dönüp bakınca, niye takmışım ki okkkaaa böyle şeyleri der, gülümsersin. Kolaylıklar, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü ödev geliyor geçiyor ya, ama hoca yapmayanların eline vurdu kıymadı acıdı be :D

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~