Parlak

Sevdiği kadar sevilmemekten şikayetçi herkesin hayatında sevildiği kadar sevmediği biri var.

Bu hayatın gerçeği ama çok saçma. Ama insan düşünmeden duramıyor sevdiği kadar sevilip sevilmediğini.

Mesela Sena'yla son bir yılda aramız çok açıldı, e normalde hiç mesajlaşmıyorduk whatsapp filan da kullanmıyor zaten. Aklıma yazın Emine'yi görmeye Eskişehir'e gitmesi geldi, acaba benim için de gelir miydi diye düşündüm. Gelmezdi. Yoksa gelir miydi? Bilmem, kimse benim için gelmedi. En son 5 yıl önce Esra gelecekti, o bile gelmedi. Ben de gitmedim. Giden kimse geri gelmezken kim gidenin peşinden gelsin ki?

Bazen de açıyorum 9. sınıf fotoğraflarıma bakıyorum. Peruğumu takıp tek güzel elbisemi giymiş, salak salak pozlar vermişim. Diyorum ki nerede o kendi kendine eğlenebilen kız.

Hep buraya geliyorum için doldukça. Sonra yazabilemeden kaçıyorum.

Bugün her yer çok parlak gözlerim yanıyor.


2 yorum:

  1. Karşımızdakilerde hep bizim sevgimize eşit sevgi bekliyoruz.Aslında neden öyle olsun ki ? Bizi sevenleri ayn şekilde seviyor muyuz ki ? Amaan çok da düşünmemek gerek. Dediğin gibi giden geri gelmiyor zaten.

    YanıtlaSil
  2. lorettam ya şu ilk cümlen nasıl doğru!

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~