Sümük Tanımlı Fonksiyon


Şu bloga bilgisayardan girip yorumlara da cevap vermek ne güzel olurdu aslında.. (bu bitiş cümlesi gibi oldu)

Yine ben, yine hastalık. İyileşmeye çalışırken daha beter oldum, bi haftadır mahvolmuş haldeyim. Şuan tek kulağım tıkalı. Uykum had safhada. 3 denemeye girdim bu hafta, biri berbat 2'si her zamanki netlerimden ama bana göre o berbat olan deneme boyunca bir paket mendil bitirdiğimi ve kutuplardaymışçasına üşüdüğümü hesaba katarsak gayet iyi. Bu nasıl sümük demeden geçemicem. Hani burnu akmayan biri değilim ama daha önce geçirdiğim korkunç hastalıklardan hiçbirinde bu kadar sümük salgıladığımı hatırlamıyorum. Gerçi ben hep sümük diyen bi insanım ama nedir sümkürürsün geçer ya, bunu sümkürüyorsun yine geçmiyor, sinüslerini tıkıyor, yeniden salgılanıyor.. Ve ben bundan bir hafta önce daha iyiydim ya.. öyle şeyler yaşadım tıbba olan inancımı yitirdim. Alternatifine de inanmıyorum, güçlük çekiyorum.

Bi de eskiden bu kadar rahat sümük diyemediğimi keşfettim. Ya da bu arkadaş çevresiyle ilgili. Benim yanımda sümük diyemeyen insanın yanında sümük diyebiliyor muyum onu araştırmadım fakat samimi olduğum insanlarla sümüksel muhabbete girdiğim gerçeği var. Galiba sevgi sümük diyebilmek. Sevgi çocuklarının burnundaki sümüğü burun aspiratörüyle temizleyen annelerin yüreğinde gizli. Eskimo anneler direk emiyormuş diye duydum ama güvenemedim, hem iğrençliğimin de bi sınırı var galiba benim.

Bugün gireceğim denemede beynim sümük formunda burnumdan akmazsa çok sevineceğim, bana dua edin.

İyi geceler kediciklerim~

6 yorum:

  1. Bence de sümük diyebildiğin ve rahatça burnunu temizleyebildiğin ortamlar sevdiğin kişilerin olduğu ortamlardır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii salyangozlarda durum daha farklı olsa gerek, acaba onlar samimi hissettikleri başka salyangozlara karşı hangi kelimeleri rahatça kullanabiliyorlar :P

      Sil
  2. Canımın içii hasta olduğun deneme netlerini sayma :) ben matematiği akan burnum yüzünden havada çözdüm 10 soruda işlem hatası.. o yüzden sıkma canını, dinlen ve iyileşince daha da fazla çalış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 haftadır her denemede burnumu silmekten denemeyi çözemiyordum ya, neyse ki bugün iyileşmiş gibiydim, ama girdiğim sınav kazık mı kazıktı da..
      Bunlar da geçecek çok kalmadı diye umut veriyorum kendime.
      Kış bitecek, yaz gelecek, sınavlar bitecek, özgürlük gelecek..

      Sil
  3. Yazıyı okurken overdose sümük oldum, sümüksel muhabbet nedir loretta ahahah
    Umarım çabucak iyileşirsin de biter şu eziyetin, ben de öyleydim iyileştim darısı başına ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çabuk oldu diyemem ama olduğu kadar iyileştim, daha kötü olmadığına şükür ^.^
      Ay hasta olunca ben beni bilmiyorum baya bir saçmalıyorum :D

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~