Şarkıdaki gibi değil de senede bikaç gün buluşuruz

Ben hala okuyorum buradakileri. Yani elimden geldiğince.

Uzun uzun dertlerimi anlatmak istiyorum aslında.

Ama yine ismim değişmiş gibi hissediyorum.

Elodin sürekli ismini değiştiren birinden korkuyorsu, değil mi? Ve ben (onunki fiziksel isim olsa da) sürekli ismini değiştiren Denna'ya gıcık oluyorum. (Tamam, bazen seviyorum, ama çok az)

Seneye bu blogda yazar mıyım bilmiyorum.. yoluma devam edip her şeyi sıfırlayabilirim. Üniversiteye geçince gerçekten unutmak istediğim şeyler var. Keşke insanlara da unutturabilsem hayatın rahatsız edici yönlerini.

Bu ülkeden gitmek istememe rağmen aynı zamanda bir şeylerle uğraşmak istemediğimi düşünüyorum, yani internette fenomen olup zengin olmazsam (bence gayet komik) ege akdeniz karadeniz bir yerlere yerleşip bahçemde domates salatalık yetiştirebilirim.

Sizi seviyorum.
Miyav.


1 yorum:

  1. merhaba bloğunu yeni keşfettim bende beklerim sevgiler!!

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~